Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit logoudkast?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med andre indlæg

  • God balance mellem noget stilrent og det kreative i P'et
  • TM virker gnidret og bør enten gøres mere tydelig eller fjernes, jeg hælder til at fjerne TM. I alle tilfælde vil logoet forventelig blive brugt i mange sammenhæng hvor TM ikke vil gøre sig godt
  • Måske overveje samme sort/hvid cirkel for O'et i Pravour for at lave tydeligere sammenhæng mellem symbol og navn
  • Måske overføre samme "endepunktsknude" fra P i symbol til P'et i Pravour (tror dog forslaget med at ændre O'et er bedre)

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot logo efter min mening ! Jeg ville dog også slette TM og centrere cirklen over teksten. Hvem har lavet logo'et ?

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang mange tak for alt den nye feedback. Alt bliver taget med en betragtningen til forbedring af logoet!
Jeg kan se der er bred enighed om at TM ikke fungerer optimalt, hvilket jeg helt sikkert vil kigge videre på.

Smilla71: Jeg har selv udarbejdet logoet.

Fra København
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikonet ser fint ud -  måske skullle P'et være lidt federe, så det ikke 'clasher' med rammen. Jeg opfatter P'et som en underskrift. Med andre ord er den historie du vil fortælle med dette ikon, noget med at en aftale er en aftale, og noget med den personlige kontakt. Men spørgsmålet er om dette er den historie du ønsker at fortælle.

TM synes jeg du bør droppe. Grundlæggende er der ingen grund til at skrive at det er et trademark, og derfor kommer det hurtigt til at se prætentiøst ud. Som om du forsøger at få det til at 'ligne' en virksomhed. Generelt synes jeg det er tacky når virksomheder (særligt små) bruger Trademark eller Registered i deres logo for at få det til at se officielt ud...

Typografi til wordmark er fin, men du kan overveje om den kan få lidt mere personlighed - særligt hvis der vil være tidspunkter hvor den skal stå for sig selv. Det kunne være sjovt at se PRAVOUR sat med en mere condensed font, eller bare en lidt tungere i samme stil som den du har brugt nu (Proxima Nova kan fås i masser af vægte, og ville muligvis gøre noget).

Bare tanker... Jeg synes det ser rigtigt fint ud.

Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot logo, med fin balance i og meget genkendeligt!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det ser fint ud!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Et stilfuldt og tidløst logo. Jeg kan godt overbevises om, at I har været med længe. Jeg er dog enig med nogle af de andre "kommentatorer" om, at TM´et er underligt placeret og ulæseligt. Hvad med at erstatte det med en filmstrimmel eller lyskegle fra en projektør (a la lyset fra projektørrummet i gamle dage), der kommer ud af rammen om logoet, hvis du ønsker balancen ift. P´et`. 

Held og lykke

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig godt ud.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Fra  Stargate Designbureau Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas :-)

Om logoet er vellykket afhænger af hvad I gerne vil signalere og hvilke type billeder/films det drejer sig om.

Jeg finder logoet stillestående og lidt trist. Det kunne godt bruge noget dynamik. Skriftvalget til "PRAVOUR" kan jeg godt lide, den skal dog lige knibes mellem "A" og "V".

Hilsen Anne Louise

Wink

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan i hvert fald ikke se at der står TM i højre hjørne - Ellers super fedt logo!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)