Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 kr. og gratis eller begge dele? (mobile app's)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 'er

Jeg er ny i det mobile Market, men har styr på kodning. Jeg er i gang med at programmere en app til både App Store og Google Play, omkring fartgrænser osv. (kan ikke fortælle mere)

Jeg er i tvivl på hvordan jeg vil have min indtjening på app'en, jeg regner med at jeg vil kunne få 10.000 downloads hvis den er gratis og ca. 5000 hvis den koster 7 kr.

Det jeg gerne vil høre er at hvor meget kan jeg regne med at tjene hvis jeg for sat reklamer ind på min app?

Og om i anbefaler at jeg både har en version til 7 kr. og en gratis version der måske er begrænset og har reklamer?

Eller om jeg bare skal fokusere på at lave app'en til 7 kr.?


 

 

 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der med at have en gratis App med reklamer er noget rigtig møg. Jeg hader hver gang der er reklamer i en App. Jeg sletter dem, jeg gider slet ikke at kigge på dem.

Der er mange undersøgelser omkring at folk, ikke gider App's med reklamer.

Så hellere som du siger, lav en Pay version også en skravet version der er gratis.

I mit hoved ville denne måde kunne promovere din betalte App fordi folk kan prøve dit produkt før de køber

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak.

Problemet er bare at min app ikke alle mulige funktioner, den er meget simpel (ihvertfald i starten) så jeg tænker på om jeg måske skulle lave en version som har alle funktionerne men man dog kun har i 1 uge, derefter kan man ikke bruge den gratis mere og er derfor nød til at købe den til 7 kr. Som man altid har.

Hvad tænker du om det?

Fra Regstrup
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke dette er en mulighed på Android, eftersom at alt data som gemmes på mobilen fra en App kan blive slettet med kun et klik. Også kan du ikke længere se om brugeren har brugt sine 7 dage.

Så skal du gøre det ved at sende efterspørgsler til din egen side, hvis du insistere på at gøre det gratis i 7 dage.

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tage en mellemløsning!

Hvis du er smart så starter du med at udgive app'en gratis.

Når folk så begynder at hente den, og budskabet spreder sig, sætter du den til 7,-

Så har du brugere i starten og i takt med at behovet og budskabet spreder sig, sætter du pris på.

Det sparer dig også for en del besvær med både at have en gratis og en betalt hvor der skal være forskellige komplikationer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)