Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med unikt modetilbehør

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Besos ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle!

Super fed og enkel hjemmeside. Fine små detaljer gøre det hele ret fedt! :) Savner dog lidt farver ved første øjekast - det giver mere liv i shoppen. Ellers rigtig nydelig webshop. :)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle og Hannah,

Jeg har surfet lidt rundt på siden, og det gav mig følgende tanker:

- Når jeg trykker på 'Brands' fanen, kommer jeg ind på en side med alle produkterne listet op. Måske man kunne lave en oversigt over alle de brands i har her? Måske med logoer eller blot med tekst?

- Footeren er lidt akavet. Jeg kan egentlig godt lide det simple 'design' siden har, men footeren føler jeg er aaaaaaaaalt for stor (høj)

- Hvad står der øverst til venstre? (Jo, bevares, Passionate about...... scarves). Hvis det er et slogan I har, hvorfor så ikke gøre det lidt mere tydeligt?

- Der mangler noget call-2-action både på forside og under kategorisiderne. Behøver jeg virkelig klikke ind på et produkt for at lægge det i kurven? - Få lavet nogle 'læg i kurv' knapper på de fremhævede produkter på forsiden samt i kategorisiderne.

- Når jeg har tilføjet et lækkert produkt til kurven, og trykker på 'Gå til betaling' oppe i toppen, mødes jeg med en side med indkøbskurven, hvor jeg så igen skal trykke 'Gå til betaling'. Enten kald knappen oppe i toppen noget andet, eksempelvis 'gå til kasse', ellers fix linket så man bliver sendt til betaling, som der står.

- Få investeret i onepage-checkout. Jeg var hoppet fra her :)

Jeg håber det kan bruges :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Besos ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det:) god idé med farver - vi ville fremhæve farver på tørklæder og valgte at lave forside i s/h men vil overveje at ændre...
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er en overskuelig og nem side at klikke sig rundt på. Da jeg kom ind på siden var jeg lidt i tvivl om alt var lavet i sort/ hvid, men da jeg rullede ned kom farver ved produkterne. Dette synes jeg er positivt valgt så man bliver fanget af produkterne!

God vind med virksomheden ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Besos ApS Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig god input :)) tak!
Hilsen Hannah
Fra Odense
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Besos ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak!
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  Besos ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Lars. Jeg er enig at vi mangler noget call-2-action både på forside og under kategorisiderne!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

få mere farver på de social logoer få den lavet i sine farvers logoer og lav dem så man kan likes og lettere og dele din siden også på forsiden end kun et links til twitter og facebook og google plus det er også en stor fordel så få det også på forsiden

få jeres cvr nummer op øverste på kontakt siden og i fodnoten hele siden igennem det vil styrke sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Super flot - lige min stil :) Synes shoppens opbygning og farvevalg er ret godt når det nu er eksklusive varer til priser der er lidt over gennemsnittet. Vi arbejder inden for samme branche med tørklæder, men i henvender jer til et lidt andet segment, hvorfor jeg synes det er fint at kommentere på din shop :) 

På jeres produktkort kalder i det for "care" - I bruger dansk alle andre steder så synes i skal ændre det.

Ligeledes burde der nok være et 1-tal i antal - De fleste køber nok kun 1 stk. så få det fortrykt i feltet.

Hvorfor har I ikke nogle relaterede produkter?

Enig i kritikpunktet med jeres slogan i toppen - det er godt nok svært at læse!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)