Tak |
Spændende med sådan en kursus.. Nu har jeg arbejdet med facebook og om man har 1000 eller 20.000, kan være lige meget, hvis de ikke er aktive eller ens målgruppe.
Tak |
Spændende med sådan en kursus.. Nu har jeg arbejdet med facebook og om man har 1000 eller 20.000, kan være lige meget, hvis de ikke er aktive eller ens målgruppe. |
Hej SPGuy Du skulle måske overveje at vente med at give et tilbud til nogen, før tilbuddet er klar og virker. Få altid nogen til at teste inden du kaster et tilbud ind her på Amino eller andre steder i den virkelige verden. Lyder ellers som et godt tilbud, hvis ellers det er rigtige mennesker der er bag de "Likes" man får. Jeg har selv skaffet mig over 100 "Likes" på en Facebook side på en uges tid og jeg kunne da godt bruge flere, men det var også noget jeg betalte Facebook for gennem deres annonce service. Ikke så dyrt endda og det er rigtige mennesker der har trykket på "Like" knappen. Held og lykke med at få det op at køre, så det virker. Mvh Jens Andersen |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Men hvis der er tale om gode og danske kunder, så er jeg også interesseret . hair extensions med clips i god remy kvalitet. |
Korriger mig gerne hvis jeg tager fejl. Men det link du har lagt ind med at man kan købe Facebook Likes på under en plov. Er det det der er hele fidusen i det her ?. For så er det da fusk. Så er det jo ikke dig der leverer det du reklamerer med. Men blot et Link man giver 12kr for ?. Det svarer til jeg reklamerer med at jeg kan finde alt til dig for kun 12kr. Og når du så har betalt sender jeg et link til Google. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Du tager fejl, jeg sælger ikke likes på under en plov Sig venligst undskyld |
Du bliver guidet i hvordan du kan få likes, og optimere din facebook side.. Efterfølgende kan du tilkøbe likes... |
FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt
nej, der er ikke tale om at du får 500 likes for 12 kroner, desværre |
det tager jeg på mig for du har helt ret denne tråd bleve noget mere populær end jeg havde regnet - der er kommet en del salg og desværre var der nolge ting jeg ikka havde testet - overhoved. det kommer der styr på nu tak for dit feedback |
jeg har returneret pengene |