Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksus "problem" haves

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg står i den fantastiske situation at jeg har bygget en række affiliate baserede webshops rettet mod det britiske marked. Dvs. at sites allerede er up & running med aktivt og velfungerende distributions & faktureringssystem tilknyttet. Jeg har selv testet det og det virker upåklageligt.

Jeg har ligeledes modtaget min første affiliate provisionscheck fra Amazon og blev ellevild over at jeg nu havde bygget en webbaseret og afkastsgivende forretning op uden at være den store IT haj. Hatten af for mig selv :)

Men og der vil altid være et men når man er iværksætter... jeg har ramt en mur når det kommer til mit eget kompetencefelt. Jeg ved ikke hvordan man øger trafikken på sit site?

Jeg er derfor på udkig efter en partner der er "VERDENSMESTER" til dette. Og det skal "næsten" være ligegyldigt hvilke produkter der sælges på sitet der skal altid kunne skabes øget trafik = øget profit.

Sidder du derude og kan hjælpe så kontakt mig gerne for yderligere info.

PS: Jeg har ingen penge så jeg kan ikke hyre dyre konsulenter til opgaven, men jeg har masser af knofedt! :)

Venlige hilsener

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler vel - i alt sin enkelhed - om at blive ratet bedre på Google, så du kan tiltrække kunder på den måde? Der findes Googolvis af sider om SEO og linkbuilding derude. Du bør starte med at læse Googles egen PDF om SEO for begyndere, da det et eller andet sted er smartest at starte med de råd, som provideren selv kan give :)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dijam.

-------------------------------

Jeg har ligeledes modtaget min første affiliate provisionscheck fra Amazon og blev ellevild over at jeg nu havde bygget en webbaseret og afkastsgivende forretning op uden at være den store IT haj. Hatten af for mig selv :)   <--- Du skriver at du ingen penge har, hvordan kan det være, hvis du har skrevet at du har fået penge fra Amazon.

Det du søger efter er altså en der har forstand på SEO/Markedsføring?

Men hvad kan du tilbyde i dette partnerskab, hvis jeg må spørge?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

super fedt at du har succes med det du laver. har du overvejet at oprette dit firma på facebook, det kan hurtigt give omtale og dermed også mere trafik

Mvh 

Stefan 

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt du ikke spørger direkte om dette, men jeg tillader mig at nævne det alligevel ;-)

Du skal konstant sørge for at bygge Indgående links til dine sites, dettekan google godt lide, da det viser sitet er populært i "robottens "øjne = nemmere at komme på side 1.

Det er meget anbefalelsesværdigt at du skriver et ton af artikler om emner der omhandler dine sites, med links + dine keywords, og får dem lagt ud på alle de store artikel databaser.

Evt kan du ligeledes (nu ved jeg ikke hvad dine sider er) tilknyt en webshop hvor folk kan købe nogle produkter, du evt kan dropshippe, så du ikke skal indkøbe noget, eller det kan være software baseret produkter afhængig af hvad dine sider omhandler..

Sidst men ikke mindst kommer der sikkert 5 og siger jeg ikke har ret, ifølge nyeste panda opdatering osv, men virkeligheden er at det har jeg overordnet, og anbefaler dig at kikke bredt, på hvilke muligheder du har for at skabe opmærksomhed mod dine sider. 

bare husk, ALT du laver skal kvalitet! Mange laver 1 artikel, og spinner den 479 gange, og det er noget lort set på langt sigt. Sats på kvalitet, og så vil det lykkes for dig i sidste ende ;-)

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Tak for svar, jeg har været i kontakt med Google vedr. addwords, de fortalte at mine sites er relevante og det ville "kun" koste ca. 30.000 DKK om måneden at få en god placering i UK....

Jeg har respekt for dit indlæg der skal tjene som inspiration til mit videre arbejde, men jeg har indset at jeg har brug for en partner der kan sit kram, det ville tage alt for lang tid samt være enormt usikkert hvis jeg skulle til at lære mig selv alt om SEO osv...

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fortalte ganske rigtigt at jeg har modtaget en check fra Amazon, men jeg sagde aldrig hvor meget der stod på den :).

Årsagen til at jeg var stolt over at modtage den, skyldtes at jeg i princippet har skabt en ekstra indkomstkilde ved at investere min tid og en smule penge.

Jeg tror du har ret i at jeg leder efter en SEO partner, men jeg kan ikke være sikker på at det er dette jeg mangler, da jeg ikke er ekspert når det kommer til online markedsføring?

Jeg er uddannet forretningsudvikler og sætter en dyd i at samle det rette team om en opgave samt ekskverere. Jeg sidder aldrig stille og elsker at se ting gro. Du spørger til hvad jeg kan tilbyde og til det kan jeg svare... alt det du gør dig fortjent til ;o)

Jeg har 3 regler jeg benytter til at udvikle diverse forretningskoncepter

1. Det skal koste 0 kr at starte op! (ca.)

2. Det skal være born global

3. Der skal være en unlimited upside

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenny

Tak for respons samt konkrete "how-to" facts. Det lader til at de er lige til at gå til, men hvordan smider man noget på i en artikel database? kan du anbefale en? og kan du linke til nogle af de bedste artikler du har set? Takker :)

Jeg benytter allerede dropshipping og handler både med fysiske produkter samt software, så jeg kommer vistnok omkring alle dine punkter :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dijam,

Jeg tror du skal løfte sløret lidt mere, for at finde eventuelle SEO partnere. I Danmark vil jeg skyde på at der nok er 20-30 personer der har kompetencer nok til at kunne drive en stor del britisk traffik ind på dine sider, og der skal VIRKELIG være noget i det for dem.

Hvis de først får lavet en masse god linkbuilding så den stiger i rankings, så har siden pludselig en super høj værdi. Og uden at du må misforstå mig, hvad er det så du kan hjælpe med?

Jeg mener, at sætte en side op og nogle tekster, det koster blot småpenge, ift. hvor meget en side kan give hvis den ranker godt. Min pointe er lidt, at som jeg læser det skal de byde ind med en del, kontra det som du byder ind med. Det eneste kan så være hvis dine sider allerede tjener en del penge, eller at du har fundet nogle ekstra gode nicher.

Men ja, åbn op en smule mere for hemmelighederne, så kan det godt være der kommer nogle potentielle :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for ærligt svar, jeg er helt med på at en SEO ekspert kunne have meget at byde ind med når det kommer til at skabe trafik på diverse sites, jeg er dog uenig i at et samarbejde med en som jeg selv ikke har nogen værdi for en SEO ekspert. Det er det samme som at sige at en frugtplantage kan klare sig fint uden frugtplukkere eller en sund administration. Jeg mener at et stærkt og kompetence diversificeret team kan udrette langt større ting sammen end en selvstændig SEO "ekspert" der arbejder alene.

Jeg tror bestemt at min baggrund som forretningsudvikler kunne komme til gavn i et sådant team, men jeg er som sagt på udkig efter kompetencer...

Jeg har selv bygget nedenstående site uden at have forstand på website opbygning, det tog mig 7 dage og 6 nætter at lære det. Det skal siges at jeg ikke er helt tilfreds med resultatet, men når man tager udgangspunkt i at jeg er en rookie så tør jeg godt klappe mig selv på skulderen. :)

www.grandbrands.co.uk 

Venlige hilsener

Dijam

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)