Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder i styr paa alle jeres passwords ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan holder i styr paa jeres passwords til jeres forskellige sider, emails etc..

Det siges jo at man ikke maa bruge det samme password igen og igen. Og jeg kan ikke huske passwords som keuUYFTYç!èè^ù$45  til en side og ttrez(''"('988ù^til en anden side bl.a..

Men igen hvordan holder i styr paa alle disse login passwords til sider, FB etc..

Takker

mvh

anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores firma har de 3 mennesker det er relevant for at have alle logins adgang til en fil på dropbox, så man altid kan holde styr på alle logins :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg siger ikke dette er den sikreste måde at gøre det på, men jeg prøver så vidt det

er muligt at benytte mig af 3 samme passwords hele tiden på foreskellige steder,

derefter opretter jeg disse som kontakter i min outlook og der har jeg alle mine

passwords. Dette betyder at altid kan finde dem og jeg har dem på alle min devices,

såsom telefon kontakter osv efter sync. Måske ikke en god løsning men den virker.

mvh

Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Hvordan holder i styr paa jeres passwords til jeres forskellige sider, emails etc..

 

Jeg bruger et super program der hedder Spb wallet. Så skal du kun huske et password - til SPB Wallet som så husker alle de andre for dig.

 

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Roboform de sidste 10 år, fed løsning, der kan sync med din mobil og det hele.... for et latterligt lille beløb, virker ved at du bliver prompted for et masterpassword når du skal logge ind på noget første gang efter maskinestart, og herefter logger man ind med 1 klik, der er også mulighed for at lave udfyldning af webforms, betalingsforms etc.... super nyttigt tool.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres forslag paa hvordan i goer det. Jeg goer lidt som Thomas Thejlade men igen som han ogsaa skrive er det nok ikke den bedste maade.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger 1Password - hvilket virker perfekt, der bliver man også krævet et masterpassword - dog låser den sig selv efter noget tid - eller hvis man fx. går i pauseskærm.

Jeg finder det dejlig nemt - ogå fordi det gør jeg kan have forskellige passwords til alt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et system så jeg kan huske mine.. som er minimum 32 tegn og skiftende ud fra hvor det bruges.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Jeg har lavet et system så jeg kan huske mine.. som er minimum 32 tegn og skiftende ud fra hvor det bruges.

32 tegn det var squ mange at skulle huske og indtaste hver gang.. men sikkert er det vel :-)

Til jer der bruger programmer til at huske jeres passwords, virker det ikke kun hvis i sidder ved jeres pc ? Hvad hvis i sidder ved en anden pc end jeres egen hvordan virker det saa ?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Kim Vinberg:

Jeg har lavet et system så jeg kan huske mine.. som er minimum 32 tegn og skiftende ud fra hvor det bruges.

32 tegn det var squ mange at skulle huske og indtaste hver gang.. men sikkert er det vel :-)

Til jer der bruger programmer til at huske jeres passwords, virker det ikke kun hvis i sidder ved jeres pc ? Hvad hvis i sidder ved en anden pc end jeres egen hvordan virker det saa ?

Er godt nok også irriterende når jeg sletter cookies ;)

Men ikke så svært at huske, når der er system i det. Vil selvfølgelig ikke sige hvordan jeg gør.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)