Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en webløsning :)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
Ved at installere den danske sprogpakke

 

Du burde også vide at det er ikke noget man bare lige gør. Og det med at få et Theme oversat til Dansk kan være en rigtig træls opgave. Og ikke en opgave for en nybegynder.

Det er træls at du ikke fik din Unique Free shop til at virke. Men det har nu ikke noget med systemet at gøre. Jeg har også selv en shop i det system som nu har kørt i flere år. Og det er altså noget af det mest stabile man kan finde.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu bestilt en løsning hos Golden Planet, så må vi se om jeg fortryder det, og kaster mig ud i de lidt mere advanceret løsning, eller hopper på CloudSprout når det en gang er kommer ordenligt op at køre :)

1000 tak for jeres response :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lit:
Jeg har nu bestilt en løsning hos Golden Planet

Så må vi jo håbe at det virker for dig. Jeg skal lige til at lave en shop for en der netop vil væk fra det system. Der er vist for lidt muligheder i forhold til prisen. Men held og lykke med det det kan jo være du kan få noget mere ud af det.

 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Herfølge
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Lit Trading Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Ja det er jo lidt sent at fortælle mig nu. Ingen har nævnt dem, og derved heller ikke nogen der har haft behov for at fortælle mig noget negativt om deres løsning - Trods jeg dirkete efterlyste erfaringer med netop dem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lit:
Michael:
Ja det er jo lidt sent at fortælle mig nu. Ingen har nævnt dem, og derved heller ikke nogen der har haft behov for at fortælle mig noget negativt om deres løsning - Trods jeg dirkete efterlyste erfaringer med netop dem.

Jeg tror du er nødt til at gøre din egne erfaringer, jeg tror ikke der er nogle af de løsninger som bliver tilbudt heri tråden, hvor jeg ikke har set folk både hade og elske dem. Spørgsmålet er hvad der passer til dig, og den eneste måde at finde frem til det, er at prøve nogle demoer.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lit

Hvis du selv vil sætte det Shoppen op, så er der mange systemer at vælge imellem, og alle har deres styrker og svagheder   - Du kan ellers købe meget billige komplette webshops, helt ned til 1500 kr., så det er ikke rigtig umagen værd selv at gøre det

Hvis du ikke har erfaring med programmering eller CMS systemer i de hele taget, så syntes jeg ikke at du skal kigge på prestashop, men skal shoppen kunne "alt", så er prestashop en god løsning .
Jeg arbejder selv meget i Prestashop, men vil ikke anbefale det som begyndersystem, det er lidt bøvlet at få det sat op, at finde rundt i selve systemet, finde de rigtige moduler med mere, samt finde information om hvordan man ændrer, eller skaber diverse funktioner.

Min absolutte anbefaling til begyndere er "shopify". Skal det funktionelt være en standard webshop uden bøvl og for meget fancypansy, så er shopify meget simpelt og logisk bygget op. Jeg har set et par projekter, hvor helt nybegyndere uden nogen viden om hjemmesideteknik, selv har lavet 95% af alt arbejdet med opsætningen og design, med forbavsende gode og flotte resultater. Ja, jeg er blevet forelsket i shopify, selv om jeg ikke arbejder med det til hverdag.

Med Shopify tror jeg at du, med en hjælpende hånd fra din kammerat, kan få en helt fin webshop op at stå inden for ganske kort tid.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lit:
Jeg har nu bestilt en løsning hos Golden Planet, så må vi se om jeg fortryder det, og kaster mig ud i de lidt mere advanceret løsning

Du kan se et eksempel på en GoldenPlanet shop på Swingcar.dk som bestemt rummer mange muligheder. En af de store fordele er at du har adgang til store dele af kildekoden, evt. enda alt hvis du tør, så du kan tilpasse det som du vil.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)