Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TrustBuild.dk mangler hjælp til at rette og overvåge Adwordskampagner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  TrustBuild ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Trustbuild.dk er en nystartet portal hvor privatbrugere selv kan finde den rigtige håndværker online ud fra tidligere brugeres feedback.

At nå ud til så mange mulige brugere som muligt stiller nogle store krav til den Adwordskampagne vi har startet. Vi har pt. 13 aktive kampagner og ca. 5.000 søgeord. Vi har kun koncentreret os om Københavnsområdet og vi skal bruge det rigtige setup inden vi går videre med resten af Sjælland, Fyn, Nordjylland, Midtjylland og Sønderjylland.

Efter en del research og snakken frem og tilbage med Adwords-support mener jeg, at vi har et nogenlunde udgangspunkt til at trimme videre på. Nu mangler vi bare en der kan hjælpe med at få vores placeringer til at stige sammen med vores CTR.

Hvilke muligheder er der for at indgå et samarbejde med en Adwordshaj? % af besparelsen på nuværende kampagne? Fast pris? Timepris?

Og hvor finder jeg den bedste?

Håber I kan hjælpe.

Mvh.

Jens Chr. Rødsten

På vegne af Trustbuild.dk - teamet

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens Chr.

Der findes masser af kompetente Adwords hajer - en god måde at spotte dem på er ved at kigge på "Top karma listen" i bunden af højre kolonne her på AminoSmile.

De fleste plejer at køre med timepris, fastpris men også % del af det månedlige forbrug,

Kan du sige noget om hvor mange annoncegrupper det er og hvad i har planlagt at investere i det hver måned?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Fra  TrustBuild ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har 11 annoncegrupper i hver kampagne. Dvs. 143 annoncegrupper i alt med to annoncer i hver.

Vi regner med at  bruge omkring 5.000 - 10.000 Kr. pr. måned.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Og er der søgninger efter hver af de 5.000 søgeord som i har?

Udover mig selv ( www.ndxmedia.dk) Smile kan jeg anbefale - ikke nogen jeg kender andet fra Amino men kan se de ved hvad de snakker om:

Troels Kjems fra onlineeffekt.dk

Johannes fra jatilmereroi.dk

Andreas Lolk fra ppcprofit.dk

Ellers prøv at søg på google efter 'hjælp til Adwords' og dem som har Adwords med i annonceteksten og dermed har søgeordet fremhævet er de kompetente der.

Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad jeg kan tilbyde er du velkommen til at ringe på 69 96 09 66

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)