Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger snarest: Alternativ til Meebox

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Frands:

og så videre :)

Flytter mine spørgsmål ud af denne tråd og over til denne håber nogle vil svarer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Måske en lidt gammel tråd.. men Meebox er for mig blevet en rigtig kedelig oplevelse.. meget nedetid, og nu skulle jeg pludselig have brugt al min båndbradde på mit IMAP setup, ( som er til ganske normalt beskedent brug) 

Og 2 nedetider på 4 dage hvor jeg må bede support om hjælp, til at få adgang til min server.. 

hmm,, nej det sgu ikke godt nok.. 

Og "tak" for henvisningen Tom. Det værste jeg til dato har haft.. jeg håber du nød godt af din Affiliate Deal!!??

Supporten der imod er tip top.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Christian Rau:
båndbradde på mit IMAP setup,

Lyder godt nok mystisk at lidt imap tilslutninger skulle bruge så meget.

Kig på webhosting.dk, et professionelt firma der ikke oversælger deres kapacitet og de har tilbud på et professionelt webhotel til ingen penge for første år, og webhosting.dk, det virker bare altid og har pivhurtige servere der ikke knækker elastikken konstant.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Rau:
Meebox er for mig blevet en rigtig kedelig oplevelse.. meget nedetid, og nu skulle jeg pludselig have brugt al min båndbradde på mit IMAP setup,

Med IMAP henter du din mail ned en gang og det ligger så derefter på serveren i din postkasse. Du burde bede om noget dokumentation om hvordan de kommer frem til at du skulle bruge din båndbredde på at hente e-mails ned.

 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har cpanel, så kan du tjekke under 'logs' sektionen, tjekke 'bandwidth' og du vil kunne se noget lign dette:

http://d.pr/i/i9QK

- Der kan du se både IMAP, POP og SMTP trafik :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Det er ikke utænkeligt at det er er imap. Der er/har været en bug i Outlook, som betyder at det bruger rigtig meget trafik på serveren når det tjekker mail. Prøv evt. at skru ned for hvor tit den tjekker for mails (sæt det fx til hvert 5. minut), eller prøv evt. en periode på et par dage hvor du kun bruger webmail. Så kan vi i hvert fald 100% be/afkræfte hvorvidt outlook også her er problemet. 

Mht. nedetiden, så har vi haft enkelte kortvarige problemer med vores database-proxyer. Det kan dog løses, ved ikke at bruge localhost som hostname, men bruge din databasesservers faktiske hostname. Jeg kan også se at du har været så uheldig, at du er blevet udelukket af vores firewall. Årsagen til det kan også sagtens have noget med IMAP/Outlook at gøre. Men du skulle være whitelisted nu, medmindre du har en dynamisk IP-adresse.

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej,

ja jeg har dynamisk ip, så vidt vides..

Ligenu synes jeg det kunne være mere relevant at få uddybet, hvad denne bug indebærer. Og jeg mener da min mail checker hvert 5.minut, men det er også fucked op nu.

Jeg må sige at jeg er svært skuffet, da jeg ikke er teknikker men forbruger og kunde hos jer, og dermed også forventer at i sørger for det bare spiller.
Også hvis, eller rettere især, hvis der er en bug i kender til... Jeg er ikke uddannet teknikker.. 
Har i meddelt jeres kunder at der er problemer med Outlook og IMAP, hvis ikke bør i udvise den konduite at åbne op for mit hotel, indtil i har en plausibel forklaring..  

Jeg har et arbejde at passe.. Og hele idéen med at have et webhotel er jo netop alternativet til at have sin egen webserver..

Men jeg kan oplyse dig at jeg netop har sat et par websider op for 2 kunder på unoeuro.. Fordi det kører bare...

Og nu hvor jeg står foran at skulle upgrade min server leder jeg efter et alternativ til meebox. Der har generelt været for meget småbøvl.. 
Selv min total oplevelse med One er bedre end hos meebox. 

Jeg har ikke tid til at bug-teste for jer! eller microsoft.. Det må da være jer der har den dialog med Microsoft som udbyder ef en webhotel service.

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Søren.Pedersen 
Skrevet i dag kl. 09:18

Med IMAP henter du din mail ned en gang og det ligger så derefter på serveren i din postkasse. Du burde bede om noget dokumentation om hvordan de kommer frem til at du skulle bruge din båndbredde på at hente e-mails ned.

___________________________

Ja tak, det burde da være på sin plads... Er det ikke også deres arbejde at holde styr på sådan noget?

Alt for meget bøvl..  synd for deres cpanel er fedt, og søde folk i supporten.. men de dumper sgu.

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lucas - Hosting4Real:

Hvis du har cpanel, så kan du tjekke under 'logs' sektionen, tjekke 'bandwidth' og du vil kunne se noget lign dette:

http://d.pr/i/i9QK

- Der kan du se både IMAP, POP og SMTP trafik :)

jamen det er jo så latterligt langt ude at jeg ikke har adgang til mit cpanel..

For de har jo lukket min adgang ned!!! Doh!

(en meget sur meebox kunde, der gør sit ypperste for at beherske sig)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Christian Rau:
Ligenu synes jeg det kunne være mere relevant at få uddybet, hvad denne bug indebærer.

Det er en ny men almindelig kendt bug, der gør at mailprogrammer generer en masse unødvendige request/trafik til mailserveren. Fejlen ligger derfor ikke hos meebox, men i din software på din pc, tablet eller telefon, så det er ikke en fejl meebox kan rette.

Apple har udsendt opdateringer til alle deres produkter for at rette denne bug. Jeg går ud fra microsoft har gjort det samme, så hvis du opdaterer din pc, tablet og telefon burde det rette fejlen.

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)