Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger snarest: Alternativ til Meebox

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svar.. jeg opdaterer jævnligt.. 

og min mail har checket hvert 30 minut.. 

En ny, men alm. kendt bug!!?? hmmm.. jaa

ok ku være edt med lidt opdatering ra udbyders sie stadig, da jeg mener det i det mindste er deres pligt at informerer omkring dette. Så man ikke ligepludselig står med en lukket server..

Men tak, Så kan jeg da i det mindste søge videre på det.

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selvf. ked af jeg bare må acceptere min side bliver lagt ned, da jeg jo handler i god tro. Og føler mig lidt bundefanget, og hvis de bare ville udvise en smule konduite, og hjælpe mig i de sidste 3 dage af måneden. Istedet for at have min lukket side.
Der udover har der været meget småbøvl det sidste 6 mdrs tid. Og det er jeg ikke ene om at mene. 

Jeg søger og leder på emnet, og det lykkedes ikke særlig godt.. Så hvis der nogen der har et link vil jeg være glad for det.

Og til sidst vil jeg tilføje at Meebox support fortjener stor ros. Det er til gengæld det bedste af det bedste. Ret skal være ret.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Rau:

Jeg er selvf. ked af jeg bare må acceptere min side bliver lagt ned, da jeg jo handler i god tro. Og føler mig lidt bundefanget, og hvis de bare ville udvise en smule konduite, og hjælpe mig i de sidste 3 dage af måneden. Istedet for at have min lukket side.
Der udover har der været meget småbøvl det sidste 6 mdrs tid. Og det er jeg ikke ene om at mene. 

Jeg søger og leder på emnet, og det lykkedes ikke særlig godt.. Så hvis der nogen der har et link vil jeg være glad for det.

Og til sidst vil jeg tilføje at Meebox support fortjener stor ros. Det er til gengæld det bedste af det bedste. Ret skal være ret.

Hej Christian,

Jeg var ikke klar over at din side var utilgængelig. Jeg kan godt se at du har forbrugt alt dit trafik. Jeg er ved at se på at for den genåbnet.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 12 person

Jeg synes det er synd at Meebox skal risikere at udstilles som nogle banditter til offentligt skue, hvis årsagen reelt er at du har brugt din inkluderede trafik. Uanset om det er noget du har brugt på almindelig vis, eller om det er noget der har været forårsaget af et bug i noget software du har kørt, så er det jo altså ikke udbyderens skyld. En udbyder kan umuligt tage ansvar for tredjepartssoftware du selv installerer på din egen computer. Er fejlen i deres software, var det dog selvfølgelig en anden historie.

Du indrømmer selv at du ikke er teknisk kompetent. Det er der selvfølgelig intet galt med, men når du kan nå til den erkendelse bør du i mine øjne også tænke dig grundigt om før du går ud og stempler en virksomhed i et offentligt debatforum. Er du usikker på de tekniske omstændigheder, er det jo ikke fair overfor virksomheden at de får dårlig omtale, hvis fejlen i virkeligheden viser sig at være i din ende.

I mine øjne virker det her mest af alt som en uheldig situation, hvor der er gået noget galt i kommunikationen mellem dig/Meebox - og/eller i dine forventninger til produktet. Nu kender vi jo ikke de nærmere omstændigheder, og ved dermed ikke hvad du har fået af beskeder fra Meebox eller haft af dialog med deres support, hvorfor det ikke er til at vide med sikkerhed. Det er derfor også en uheldig sag at tage i et offentligt forum.

Uanset hvad virker det jo dog som om at du har forventet at de var mere proaktive omkring dig som enkeltkunde, holdte dig mere i hånden, bar over med dit overforbrug og vejledte dig bedre gennem hele processen. At have behov for dette er der heller ikke noget galt med, men så skal man også vælge et produkt der passer til det. Vælger man et webhotel der prismæssigt ligger i den lave ende (nu taler vi teori, da jeg ikke ved hvilken løsning du har hos dem), må man i mine øjne dog forvente at den manuelle interaktion med den enkelte kunde er barberet længst muligt ned - ellers kan det jo umuligt løbe rundt - og så er processer omkring overforbrug af trafik jo oftest også fuldt automatiserede.

Du kan selv prøve at regne på timelønnen for en medarbejder, og så gå ind på vurdere på hvor meget tid der kan bruges på den enkelte kunde hvis der betales f.eks. 10 kr./måneden. Ud over timeløn er der jo vel at mærke også mange andre omkostninger der skal afholdes. Hosting i den prisklasse er derfor baseret på volume, ikke på den enkelte kunde. Dermed ikke sagt at Meebox ikke går op i deres kunder, men det er begrænset hvor meget de kan sidde proaktivt og holde den enkelte kunde i hånden eller se i gennem fingre med at der bruges flere ressourcer end der betales for.

Beklager at det blev en lang omgang :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune Christesen:

Jeg synes det er synd at Meebox skal risikere at udstilles som nogle banditter til offentligt skue, hvis årsagen reelt er at du har brugt din inkluderede trafik. Uanset om det er noget du har brugt på almindelig vis, eller om det er noget der har været forårsaget af et bug i noget software du har kørt, så er det jo altså ikke udbyderens skyld. En udbyder kan umuligt tage ansvar for tredjepartssoftware du selv installerer på din egen computer. Er fejlen i deres software, var det dog selvfølgelig en anden historie.

Jeg kunne ikke være mere enig. 

Og Christian, jeg beklager jeg har refereret dig - men jeg trykkede altså IKKE på "Køb nu" knappen - jeg har gode oplevelser med Meebox, men som ethvert voksende firma, så er der også svagheder - og for mig ser det altså ud som om de gør noget ved det.

Ihvertfald er jeg STADIG kunde ved dem, men nu på to hardcore VMWare servere - og som har haft 0% nedetid i hele tiden næsten siden starten af denne forældede tråd der pludselig er blevet genoplivet...

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
Jeg synes det er synd at Meebox skal risikere at udstilles som nogle banditter til offentligt skue, hvis årsagen reelt er at du har brugt din inkluderede trafik. Uanset om det er noget du har brugt på almindelig vis, eller om det er noget der har været forårsaget af et bug i noget software du har kørt, så er det jo altså ikke udbyderens skyld.

ja det har du ret i. Det var så bare en bug jeg ikke har været opmærksom på, og jeg har brugt IMAP setuo i mange år.. Så det kommer lidt uheldigt efter et par dage hvor jeg heller ku få adgang. 

Undskyld MeeBox, hvis jeg har været for hård.. Men det ændrer ikke på at jeg er på skideren. 

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet dobbelpost

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Og Christian, jeg beklager jeg har refereret dig - men jeg trykkede altså IKKE på "Køb nu" knappen

Jo du gjorde!!! :p

Tom Frank Christensen:
VMWare servere - og som har haft 0% nedetid i hele tiden næsten siden starten af denne forældede tråd der pludselig er blevet genoplivet.

Vil du være rar at oplyse os lidt mere omkring din løsning?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Vil du være rar at oplyse os lidt mere omkring din løsning?

Jeg har to VMWare servere ved Meebox 

Srv 1: 4Vcpu XEON 2.4Ghz CPU, 8Gb Ram (Blandt andet med LottoStat.dk og Modified.dk på)
Srv 2: 2Vcpu XEON 2.4Ghz CPU, 5Gb ram (Kører pt. udelukkende Snup.nu )

Det kører bare.... 

Jeg har nok 16x for meget kraft på hver af serveren ifht. til hvad jeg skal bruge - til gengæld slipper jeg for at jeg får nogen former for nedetid pga. resource problemer.

NB: Jeg betaler nok *væsentlig* mere end man betaler på et webhotel, men mine services er super super vigtige for mig... Det er mit fjæs udaftil.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:

Mht JayNet - jeg bryder mig ikke så meget om firmaer som ikke skriver hvad koen koster per kg, og det gør de ikke.

Jeg skal bare have en dedikeret server med multiple backbones...

Måske jeg lige skulle lave en kravsspecifikation selv, som jeg evig og altid beder mine kunder om

Kan godt lide du selv svarer...

Hvad koster programmering? Hvad koster en hjemmeside.. Hvad koster en bil.. Hvad koster serveren....

Var Activewebs en mulighed for dig måske?  Eller et center som nianet Scannet måske? http://www.scannet.dk/outsourcing/serverleje/

// havde ikke læst tråden færdig før jeg lagde mit svar her- blot svaret direkte på den post jeg quoter ;)

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)