Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg gætter på den skal være i "Sidebar Pages" - blot et gæt dog.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I know, men det er uanset hvilken kategori jeg putter widgetten i, så forbliver den nede i bunden af shop siden, og nu puttede jeg WooCommerce Pricefilter op i Sidebar Pages, og så forsvandt den fra Shop siden..

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på hvad du har gjort inde i backenden... men når jeg kigger i kildekoden kan jeg se at der ligger et div element med en class "clear". Det er den der laver rod i det. 

Når man fjerner den så ser det hele fint ud. Jeg ved ikke om du har pillet i andre indstillinger? Er der en custom backend del med i temaet, som giver adgang til nogle forskellige css indstillinger? 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Og uden clear elementet

EDIT: Det skal dog siges at det clear element er der af en grund, så løsningen er ikke bare at fjerne det.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Så "clear" elementet skal slettes for at den så rokerer sidebaren over i højre side igen? - Jeg har absoulut intet forstand på CSS indstillingerne i Wordpress, men jeg går stærkt udfra at der er en tool der lukker op for redigering af CSS indstillingerne, spørgsmålet er hvor... men menuen ser således ud her.

 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du været inde under det punkt der hedder "Propulsion" lige over woocommerce

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og det var også der mit første gæt var på at jeg muligvis havde kommet til at ændre på noget, jeg ikke skulle have rørt ved!

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

evt. her?

 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, når jeg sidder og sammenligner med koden fra demoen på kriesi's egen side ser det umiddelbart ud til at der er en css fil der er blevet enten overskrevet eller redigeret i.

I din version af css filen woocommerce-mod.css mangler der i hvert fald 76 linjer i forhold til den der er på demoen. Det kan jo være din noget din webmand har ændret men det er også her at jeg kan se der mangler den stump kode der får din sidebar til at stå korrekt. 

#top .template-shop .clear {
clear: none;
width:0;
}

Har du lige opdateret woocommerce og så var den gal derefter? 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg opdaterede for meget kort siden WooCommerce! Det har muligvis noget med det at gøre nok.. Hvad kan jeg gøre, er helt fortabt!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)