Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. 

Du kan selv lave et hurtigt fiks og så må din webmand se på det når han er hjemme. 

I backenden gå til "Udseende"->"Editor", her skal du ude i højre side finde den fil der hedder style.css og indsætte denne kode i bunden og gemme.

Det er muligt at den åbner style.css som standard. 

#top .template-shop .clear {
clear: none;
width:0;
}

Derefter skulle sidebaren stå korrekt. 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvor finder jeg backenden henne? 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er såmænd der hvor du hele tiden har været. Det du selv kaldte wordpress administrationen. Det skulle være under menu punktet "Appearance" (Udseende på dansk)

Jeg kan dog på dit billede, som du vedhæftede tidligere, se at du ikke har adgang til editoren i wordpress. Er du ikke administrator

I så fald skal du have adgang via ftp og rette filen på den måde. 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg er skam administrator, men har kun lært at gå herind for at tjekke mine ordre osv. Ikke til at redigere selve hjemmesiden. Men det er jeg begyndt på en smule, fordi jeg savnede nogle ændringer og min web designer er udlands..

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har dine ftp oplysninger, så kan du logge ind med et ftp program og indsætte den nævnte stump kode i style.css

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 77
Fra  eAcces Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået det til at fungere nu! Tusind tak! Jeg gik ind i Propulsion - derinde fandt jeg sted under Styling hvor der stod Quick CSS, hvor man kunne tilføje en tekst og så ville den automatisk tilføje det til hjemmesidens kildtekst eller noget! :D

Fra Østerbro
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære WP hajer

Jeg har lavet nogle simple links, en url og en mailto - det ser fint ud i preview, men når jeg går i frontend virker det ikke. Jeg har husket at opdatere, hmmmm... er der nogen der kan knække den.

Takker på forhånd

Mette

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det i wp's egen menu område at du har lavet det? I så fald har du husket at tilføje menuen til der hvor den skal vises? 

Evt. vedhæft et screenshot, hvis det er. 

Fra Østerbro
Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar, jeg er ikke helt med på hvad du mener med at tilføje menuen?

Ser nu at det kun er teaseren på forsiden det ikke virker, ligesom fed og bullets heller ikke vises på forsiden - alt er dog ok når man klikker på læs mere

men her er mit screendump, håber det hjælper ;o)

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du fik vedhæftet screendump. Har du muligvis et link til siden også? 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)