Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasse + Dankort terminal til Messe?!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at tage en computer med, så du bare laver ordrer direkte i din webshop? Så kan folk jo betale med kreditkort uden at det koster dig ekstra med ekstra betalingsordning + leje af terminal.

Lidt mere besværligt for kunden, men det kan vel fungere og så ser kunden samtidig også din hjemmeside?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det har jeg forsøgt, men det tager for lang tid, så det kræver ekstra personale på standen + kontrol af, at det gøres rigtigt. I øvrigt er det nok på kanten af, hvad indløsningsaftalen kan bære.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må lige få det undersøgt hos Nets, hvad det koster :)

Mht. til at tage computeren med, så gir jeg kirsten ret, det er lidt for bøvlet og tager for lang tid. Specielt hvis der er lidt folk i kø osv. Det går ikke.

Med hensyn til kasse system, er det nødvendigt? Kan jeg ikke købe sådan nogle billag og selv skrive på dem, med et stempel, som kvittering? Så den der køber kontant, får et billag og dem med dankort får billag + dk kvittering? Så sparer jeg da penge for lån af kassesystem?

Er det lovligt? :)

Mvh
Martin

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker er det fult ud lovligt at have en kvitteringsblok med, du skal dog lave en pr salg,

og denne skal have fortføbende nummer + kopi side, samt navn og cvr(kan i form af stempel, tror jeg nok)

alternativet er en tablet med et pos system på :)

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du allerede har en adgang til NETS koster det vist kun et lille beløb at udvide med en fysisk terminal, så tror jeg det billigste er at finde en brugt terminal, eller alternativt en hvis du kender en der har en trådløs terminal som du kan lave en mellemregning med (hvis det kun er en enkelt eller to messer det drejer sig om).

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Check www.izettle.dk,  det kræver selvfølgelig at du har en iphone i forvejen :)

God arbejdslyst

VH

Majid

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)