Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EU støtte til udkants danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kloge Aminoer

Har hørt en fugl synge om at virksomheder/forretninger kan søge EU midler til oprettelse af arbejdspladser osv.

Er det noget der er hold i ? og hvis det er - hvordan søger man og hvad gives der specifikt tilskud til ? 

Der må være nogle kloge aminoer der kan fortælle mig noget om dette ?

Mvh

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant spørgsmål, ville da være et godt incitament for at oprette sin virksomhed på landet. Mon ikke der er særlige krav til oprettelse af virksomheder, f.eks. videnstunge virksomheder eller produktionsvirksomheder? (ellers kunne alle jo starte en webshop op i udkantsdanmark). 

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 
Landet er jo ikke ensbetydende med udkantsdanmark !
Udkantsdanmark er det mørke vestjylland - blandt andet !
Og arbejdspladser skabes vist ikke med en webshop - eller gør der ?

Har blot haft kontakt til nogle virksomhedsejer der mener der er eu midler til oprettelse af nye arbejdspladser ! Ved ikke om der er hold i det - så derfor spørgsmålet - men nogle burde da vide noget !

Jeg står selv i en situation hvor der kan skabes en del arbejdspladser - med min ide - men mangler kapital - og banker vil overhovedet ikke engang kikke på ideen ! Så derfor skal kapitalen rejses på anden vis jo !

 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Pasta fresca Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn Bo,

det er et godt spørgsmål du stiller. Jeg har selv tænkt på EU midler til etablering af produktionsvirksomhed i udkantsdanmark, men jeg ved ikke hvor jeg skal starte.

Har også en idé som kunne skaffe en del arbejdspladser. Mon ikke, der er nogen i dette forum, som kender til det og kan give et godt råd?

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn, 

Du må nu endelig ikke misforstå mig, jeg kommer selv fra landet, nok derfor jeg brugte dette som et eksempel. 

Det med webshoppen var et sarkastisk indslag i forhold til at jeg ser mange unge unge iværksættere der hovedsageligt fokuserer på online iværksætteri, frem for produktionsvirksomheder. 

Sidder selv med et projekt hvor vi skal have produceret vores produkt, og har også selv tænkt tanken om at starte en fabrik op i Danmark, på trods af at det er billigere i udlandet. Skal dog siges at vores produkt stadig er i R&D fasen. 

Der går jo EU midler til så mange ting, nogle mere eller mindre hensigtsmæssige, så mon ikke der også er muligheder for at søge støtte til netop dette?

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Engesvang, Pårup
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 42
Fra  Brunsvig bygningssnedker forretning Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn.

Det er helt korrekt at man kan søge nogle midler/penge til at etablere/udvikle sin virksomhed, i hvilket omfang og til hvilket ved jeg ikke.

Det jeg kender til hedder LAG, land distrikts udvalg, hvis jeg har forstået det korrekt, så søger man skriftligt og ansøgningen vil blive behandlet i "rådet" man skal så vidt jeg ved selv stå med halvdelen at pengene for at kunne få den anden halvdel fra LAG.

Du kan spørge den kummune du holder til i de burde vide meget mere.

Jeg ved at et lokalt bryggeri har fået tildelt 300.000 fra LAG.

God jagt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)