Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til dig, der vil skabe din egen business-succes i løbet af de næste 12 måneder

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 19
Fra  Realiseringsmetoden Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

God weekend til alle.

Jeg ser med glæde tilbage på en uge, hvor der både har været tid til individuelle sessioner via skype, dialog og sparring via disse skønne sociale medier, og sidst men ikke mindst færdiggørelse af den NYHED, jeg løfter sløret helt for på tirsdag.

Lige nu kan jeg kun sige - tilmeld dig nyhedsbrevet, hvis du hver måned vil skabe en ny succes-bid (eller stor mundfuld!)

Sætter du handling bag de gode intentioner. Så LOVER JEG DIG, at du vil ha’ en hel anden business om 12 måneder! (Den første handling kan du foretage NU:

TIlmeld dig nyhedsbrevet her: https://2wellness3.clients.ubivox.com/forms/subscribe/list/12012/

___________________________________________________________________________________

Bente Tromborg udgiver sit ugentlige REALISER DINE DRØMME nyhedsbrev til selvstændige og iværksættere
indenfor især coaching og behandlerbranchen. Hvis du er frustreret over manglende tid og lav omsætning,
og drømmer om at få mere tid, hjælpe flere og tjene mere

- så tilmeld dig nu på http://www.realiseringsmetoden.dk – gratis velkomstpakke til dig!

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder spændende kunne ikke få link i tråden til at virke med virkede på nederste.

Bare til info, hvis ikke kun det er hos mig.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 19
Fra  Realiseringsmetoden Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu virker det!

Ha en god weekend!
Fra Herning
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 19
Fra  Realiseringsmetoden Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt! - og tak i lige måde :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)