Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for DINE øjne (logodesign)

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:
jeg tror du har sat dig en rigtig svær opgave for. det er svært et lave sådan noget uden at det ser creepy, eller for tegneserie agtigt ud

Det er jo netop derfor jeg har valgt at løse opgaven på denne måde.

Hvis man ikke udfordrer sig selv bliver man heller ikke bedre.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes også at det symboliserer ondskab på grund af de øjne der. De skal nok gøres lidt mere runde og uskyldige hvis man kan det ;)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:
eg synes også at det symboliserer ondskab på grund af de øjne der. De skal nok gøres lidt mere runde og uskyldige hvis man kan det ;)

Se mit nederste post på side 2

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 30
Fra  Mobiludstilling.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:
spøg til side :-) - jeg tror du har sat dig en rigtig svær opgave for. det er svært et lave sådan noget uden at det ser creepy, eller for tegneserie agtigt ud

Michael : Tak for et dit ekstrem humoristiske indlæg...... totalt grineren..Big Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 30
Fra  Mobiludstilling.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:
Det er jo netop derfor jeg har valgt at løse opgaven på denne måde.

Hej trådholder.

Beklager jeg ikke lige fik givet min kommentar til dit oplæg, men jeg skulle lige grine færdig over Michaels indlæg,...sorry.

Jeg kan forstå at du ikke ønsker et "baby-look" og derfor ikke vil bruge en sut. Forstår endvidere at det skal bruges til et vandprojekt målrettet børn.

Kunne man så ikke ændre netop munden til at være dråbeformet og bibeholde de lukkede (tilfredse) øjne = vand til munden giver tilfreds- og

afslappethed....og væk med de store dråber som netop ligner flammer ala stammetatoveringer....bare et forslag.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er den masive blå der gør at det ser uhyggeligt ud, og det er svært med øjnene.

Har lige lavet dette:

 

Syntes at de lukkede øjne, giver det en ro der referere til de beskyttende arme.

Måske skal håret væk, og der skal arbejdes med stregtykkelsen så den kommer i balance med armene.

Teddy 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Teddy Carlsen:

Det er den masive blå der gør at det ser uhyggeligt ud, og det er svært med øjnene.

Har lige lavet dette:

 

Syntes at de lukkede øjne, giver det en ro der referere til de beskyttende arme.

Måske skal håret væk, og der skal arbejdes med stregtykkelsen så den kommer i balance med armene.

Teddy 

Hmm. Nope! Ikke enig. Næse, mund og øjne er fine nok i forhold til dit oplæg, men disse elementer skal være hvide i et blå ansigt (som det oprindelige layout). Men så tror jeg faktisk også, at det begynder at ligne noget!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Chr. Honoré:
Michael : Tak for et dit ekstrem humoristiske indlæg...... totalt grineren..

tak :-)

jeg mener også her imellem de seriøse indlæg at her skal være plads til lidt humor. det er åbenbart ikke alle der syns det da jeg har fået et par 1-stjerner for indlægget :-) men hvis deres sko er for små, så dem om det....

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

Jens Chr. Honoré:
Michael : Tak for et dit ekstrem humoristiske indlæg...... totalt grineren..

tak :-)

jeg mener også her imellem de seriøse indlæg at her skal være plads til lidt humor. det er åbenbart ikke alle der syns det da jeg har fået et par 1-stjerner for indlægget :-) men hvis deres sko er for små, så dem om det....

Man skal også nyde livet nogle gange, så en spøg ny og næ er der intet galt i :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:
jeg mener også her imellem de seriøse indlæg at her skal være plads til lidt humor. det er åbenbart ikke alle der syns det da jeg har fået et par 1-stjerner for indlægget :-) men hvis deres sko er for små, så dem om det....


Den var guld, jeg morede mig helt vildt over den. Mener jeg gav 5 stjerner for den. Hvis jeg ved fejl har givet mindre, kan jeg kun sige at 5 stjerner var tilsigtet :-D

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)