Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop Fra bunden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Husum
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har fået en ide til en Webshop, hvor starter man? Jeg har fundet mine leverandører, snakket med banken,

Nu skal jeg så oprette et CVR nummer, men synes helt ærligt det er meget besværligt og ved ikke hvor meget der skal udfyldes inde på virk.dk kan man tage et sted hen, måske hos Skat eller noget og gøre det med hjælp fra en?

Arbejder i Branchen i forvejen for det jeg vil sælge, så kender rigtig meget til marked, varer volume, indkøbspriser, marketing m.m. Men det er nok hele skridtet der gør mig bange og giver mig en følelse af det er "umuligt" fordi kendskab til CVR, Moms registrering m.m. er ikke eksisterende

Hvor finder man en billig god revisor til årsregnskab m.m? Jeg arbejder i forvejen i Economic så kunne godt tænke mig min webshop skal kobles op til dette.

Har fundet en til at udvikle webshoppen, fundet navn m.m. Så der skal også bare siges GO for dette når jeg har CVR nummer m.m på plads.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en revisor i din by/i nærheden af dit firma. Han/hun kan også hjælpe dig med registrering af din virksomhed.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah. 

At du allerede har fundet dine leverandører, samt alt det økonomiske er på plads er jo nogle af de store ting at få styr på. Så mangler du blot resten ;) En god ide er at finde en god revisor der kan hjælpe dig med alt det med at stifte selskab, og så styr på regnskab osv fra start af. Det kan selvfølgelig også lade sig gøre selv at finde frem til den rigtige formel, men jeg vil sige at tiden er bedre brugt andetsteds. 

Der er nok at tage fat på med at finde en webshop leverandør. Der findes hundredevis af løsninger, og endnu flere bureauer der kan hjælpe dig med at lave shoppen. Så kunsten er for dig at finde den rigtige shop til dig behov, leveret af det rigtige firma som du klinger godt med, og som du kunne tænke dig et samarbejde med fremover. 

Hvis du allerede har fundet en til at udvikle shoppen for dig, kan han helt sikkert hjælpe dig med integrationen til Economics

Venligst

Simon Falentin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)