Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge online?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror min time løn på at tjene penge online ligger et sted mellem 10-20 kr i timen, så det kræver meget hårdt arbejde at tjene noget der ligne noget brugbart, dette er affiliate og adsense

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  CBRA & KO - Zebra og Ko Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam.

Måske vil dette interessere dig:

Cbra & Ko har lige startet et helt nyt affiliate program op hos Partner-Ads. Det betyder at hver gang du sender en kunde over til www.cbraogko.dk gennem Partner-ads og kunden køber noget på siden, betaler vi dig 18% af beløbet. Dette er en super simpel måde at tjene penge online på.

Dvs at hvis du har en facebook gruppe, forstand på Adwords eller måske allerede har en blog der vil passe til vores mange produkter, vil de kunder du henviser til os gennem et link, give dig en indtjening (Når de køber noget).

Fik jeg sagt det er gratis at komme igang? Dette er siden til Partnerads http://www.partner-ads.com/dk/index.php 

Hav en god dag.

Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads

Billige varepartier til Private og Erhverv

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret er lige her :-) Du går ind på Jobzz.dk og udbyder dine gode ideer og sejr talenter. Jobzz er en markedsplads for online små jobs.

Hilsen, Anders, Jobzz :-)

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 3
Fra  BasicJewellerySupplies.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det her http://tocarryngo.com/7122177968619346285.html vil helt sikkert interessere alle der prøver at tjene penge på internettet.

Hvis du i forvejen har svært ved at skabe traffik til hvad du end sælger online/offline, er det her helt sikkert løsningen for enhver der vil være sikker på succes.

Det er en ny traffik platform som mange af de ¨Store og velhavende¨  i USA bruger til deres markedsføring, som ikke mange kender til endnu. Det bliver frigivet til offentligheden den 30 sep. 2013, altså om små 14 dage og der er extrem mange fordele ved at få adgang til det, før det rigtigt kommer på markedet Skype-Wink

Bare et hemmeligt tip Smile

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få lidt ideer her. Hvis det skulle være til interesse. Ellers skriv en pm til mig, så kan vi snakke :)

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam

nu ved jeg jo ikke om du allerede har fundet din måde at tjene penge på. men har alligevel et forslag.

Hvis du allerede er inde i noget er dette en god mulighed for at kunne markedsføre det produkt som du vil tjene penge på

Eller har du helt opgivet tanken om at tjene penge på, så syntes jeg du skal genoverveje det efter du har set dette.

Der er et nøgleord som gør sig gældende når du vil tjene penge på nettet, det er : TRAFIK.

Hvis du ikke allerede har en hjemmeside hvor der er  god trafik på, så vil det nemmeste være når man vil i gang, som ny. eller starte et nyt projekt .

at gøre det med en blog  som min.

jeg vil foreslå at du vælger at tjene penge på nettet med en blog som min.

Det er  et lynhurtigt system, hvor det er utroligt nemt at:

blogge tekst, sætte dine videoer ind og lydfiler.

der er mulighed for at have flere blogs samtidig, faktisk er der mulighed for

at have 10 forskellige blogge med 10 forskellige domæner efter eget valg.

Det hele kan sættes op i løbet af 30 min, og du vil være klar til at markedsføre dine produkter.

Hvis man vælger at markedsføre den på en almindelig hjemmeside så er man nødt til selv, eller at få nogen til 

at lave  SEO- søgemaskineoptimering, det tager tid og er utroligt omstændeligt. 

På bloggen som jeg har omtalt gør den det automatisk og man kan koncentrere sig om sit indhold, istedet for at bruge tid

på at lave den kedelige SEO.

Ud over det. er der også mulighed at downloade en app så man kan blogge videoer hvis man har lyst til det, og selfølgelig tekst.

Dette giver en muligheden for at blogge i bussen på vej hjem fra arbejde eller i bilen,ligegyldig hvor man er så kan man blogge/markedsføre din blog/produkt eller hvad som helst man ønsker at sælge.

man kan vælge som jeg at blive affiliate for blogsystemet, og man kan fravælge det hvis man ikke ønsker den mulighed det det er op til en selv.

Hvis du ønsker at vide mere så giv mig en besked.

du kan se min blog her http://jacksonfive.empowernetwork.com/blog/category/indlaeg-pa-dansk 

Det kan betale sig at følge med på min blog da jeg har sat mig det mål, at jeg vil lave 5 små film om ugen, her i nov 2013.

film hvor jeg vil vise jer bloggen og hvordan det hele virker.

Hele blogsystemet er blevet lavet om,til at være smartere, hurtigere  og bedre, der er enorm interesse derude om produktet.

Fra Birkerød
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Moneymarket.dk Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Adam, og alle andre!

Der er et væld af muligheder når det gælder indtjening på nettet.

Det gode ved at tjene penge online, er at det ofte er omkostningsfrit. Man kan altså komme i gang uden risici.

Der er som sagt mange muligheder, og detaljer på dem er der slet ikke plads til at skrive her. Jeg refererer derfor til hjemmesiden Moneymarket.dk som har guides til at tjene penge online:

Tjen penge på affiliate marketing

Tjen penge på Youtube

Tjen penge på Facebook

Tjen penge på små jobs

Og en lidt alternativ måde:

Tjen penge på Roulette

Håber det er til hjælp :-)

Mvh Christoffer

Besøg Moneymarket.dk og lær mere om at tjene penge online.

Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adam og alle jer andre. 

I forhold til affiliate løsningen, så håber vi, at du er kommet igang med det eller evt. stadig overvejer det. I så fald er der her endnu et incitament til at komme igang.  

Julesalget er gået i gang og hos Tradedoubler ved vi, at affiliates er super vigtige for en god julehandel.

Derfor vil vi gerne udlove 2.800 kr. eller en gave af samme værdi til den affiliate, som vækster julesalget mest. Det vil sige, at det baseres på det totale salg fra september-oktober sammenlignet med november-decembers totale salg. Præmien vil blive udbetalt/givet i januar 2014.

Dette er for alle, det vil sige både for helt nye eller etablerede affiliates hos Tradedoubler – Du kan altså sagtens være med, hvis du endnu ikke er affiliate hos Tradedoubler, så skal du bare oprette dig.  

Når du har oprettet dig hos Tradedoubler, så kan du læse mere under ”boost dit julesalg”.

Med venlig hilsen

Tradedoubler

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)