Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungt programmeringstalent søges til startup

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle
Vi er et team som har udviklet et forretningskoncept, som vi skal have progammeret en hjemmeside og tilhørende databasestruktur til.

Vi leder efter et ungt talent der kan bruge 25 timer om ugen på selvstændigt at bygge sitet og tilhørende SQL database. Vi klarer design. Sitet skal være super simpelt, begrænse downtime og kunne sikre en del fortrolig data. 

Vi finansierer det hele selv og er åben for at sammensætte forskellige kompensationspakker - bare du er god og kan arbejde selvstændigt. Du kommer til at arbejde på en ide der allerede er testet med meget positiv respons for kommende brugere (= betalere) og vil med stor sandsynlighed generere omsætning fra september på +1 mDKK med potentiale for op til +150 mDKK omsætning over 2-4 år. Du kommer til at indgå i et sjovt og meget kompetent team og derfor have det super sjovt og lære en masse om at starte og drive forretning (vi er begge involveret i andre succesfulde virksomheder og har et unikt netværk blandt forretningsfolk - desværre ikke blandt folk der kan programmere)! Du skal helst bo på Sjælland og være god til engelsk.

Kender du nogen - i så fald må du endelig sige det videre og bede dem kontakte mig.

På forhånd tak

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at sende forretningsplan samt lidt mere information på daniel@eye4web.dk

Fra Odense
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Hvis du er interesseret i at outsource disse opgaver til en fornuftig pris, fremfor ansættelse af en ny medarbejder, skal du være yderst velkommen til at kontakte mig. Du kan derfor få mulighed for at få flere folk på sagen fremfor en mand, og jeg kan tilbyde dig et fuldt professionelt team, med flere års erfaring. 

Jeg har vedhæftet vores firmaprofil, så du kan se hvilke opgaver vi kan varetage for dig.

2746.philscan firma profil 2013.pdf

Hvis du er interesseret i tilbudet, skal du være yderst velkommen til at kontakte mig når som helst.

Min mail er: peter.nguyen@philscan.com

Håber du giver lyd fra dig:D

Mvh,

Peter Nguyen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)