Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing! Og hvordan man får det bedste ud af det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Outsourcing et evigt diskuteret emne.

For mig har rejsen været lang, til tider hård, men i den sidste ende givet mig en masse erfaring om det at lede en produktion,

og få kommunikeret mit budskab så præcist some muligt. 

Især på IT området er det en jungle at finde rundt i. 10 ud af 10 adspurgte leverandører, vil svare dig at de sagtens kan løse din opgave,

ovenikøbet super hurtigt. 

Det er langt fra tilfældet, det er faktisk ligegyldigt om det er folk fra Indien eller Danmark..

En outsourcing virksomhed, skal have mange kompetencer indenhus, for at de effektivt kan løse din opgave hurtigt og optimalt.

Og det er de færreste der har det.

Jeg besvare gerne spørgsmål ganske gratis der vedrører outsourcing, og jeg har da også nogle leverandører som jeg bruger fast,

som jeg evt. kan henvise til.

Mvh Christian Rau

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er jo rent faktisk sådan nogle som man outsourcer til.

Men når nu du har erfaringen med folk som er interesseret i at outsource vil jeg gerne spørge dig:

Hvad er den væsentligste grund til at de vælger at gøre det?

Eller sagt på en anden måde: hvordan får man folk til at give slip?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man kan jo outsource alle ydelser.

Og nu lige kundehåndtering/telefon pasning er ikke noget jeg har kendskab til.

Men da emnet interesserer mig, kunne det da godt være jeg skulle overveje at have jer med i min portefølje,
af udbydere.
Grundende er jo indlysende - besparelser og frigivelse af ressourcer.
Dog er det bare langt fra sikkert du får du den ydelse du betaler for.

Og det er så her jeg gerne vil dele ud af min erfaring.

Sælger du dit produkt godt nok?
Er dit produkt godt nok?
Eller mangler du noget at koble det sammen med?

 Mvh Christian

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Synes da bestemt du skal have os med, men så synes jeg også du skal ringe til mig først for at have en idé om hvem det er du promoverer og giver videre til dine kunder ;-)

til dine spørgsmål:

nej, åbenbart ikke

ja for hulan

nej, ikke nødvendigvis, men vi har dog andre ydelser også

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en samtale vil nok være at foretrække :)

Det må vi lige finde ud af.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)