Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første dag med webshop.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tak for det. Jeg tror ikke det er tilladt kun at vise kreditkortene når man bruger ewire. Der står hos ewire at man skal vise deres logo på forsiden, hvis man bruger dem. Og man må ikke lave deres grafik om. Måske du ved et eller andet jeg ikke ved?

Den med troværdige golfstempler havde jeg slet ikke tænkt over. Det har jeg ikke set før. Jeg går lige i tænkebox.

Angående ewire igen. De hæver pengene hos kunden med det samme nu. Det talte jeg længe med sælgeren om hos ewire, og de har også gjort det i mine tests. Tænker du ikke på hvornår de overfører penge fra din ewire konto til din virksomhedsbankkonto? Eller måske jeg har fået helt galt i halsen?

Igen jeg tror jeg får dårlig rådgivning, hvis du kan få GLS til at køre til private. De sagde til mig at de maks. accepterede 5 % af en kundes leveringer der bliver sendt direkte til private, uanset om den private modtager er ok med at det bliver stillet af.

Glæder mig til at høre fra dig.

Har du egentlig problemer med OPC og IE9? Det har jeg nemlig.

mvh Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes faktisk den er meget flot og stilet

Jeg faldt bare lige over at når man trykker på en kategori, så kommer der noget frem, hvor man kan vælge underkategorier. Overskrifterne derned står på engelsk fx. "manufactor" og "Categori", det vill jeg nok lige få oversat til dansk.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg valgte at gå væk fra ewire pga det var svært for kunderne at checke ud. Men måske har du ret - at ewire lægger kundens køb i "depot" til shoppende hæver dem. Noget som få kunder forstår fordi de tror man har sendt.

Jeg vil sige du kan opnå tæt på samme pris med postdk, hvis du benytter "uden omdeling" - som de lige har sænket 10 %.

Personligt kører jeg kun Postdk da de trods alt altid leverer til hjemmet. Men jeg troede faktisk altid gls kørte til private hvis kunden vælger det. Hvor kan man ellers love kunden noget?

Ja symboler er geniale. Prøv dig frem :-) prøv at lave noget utraditionelt. Det kan gavne.

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Ja, det er rigtigt. Den har jeg ikke knækket, hvordan man fikser endnu. Øv at man lægger mærke til detHuh?

mvh Martin

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Måske jeg lige skulle kigge postDK priserne igennem igen.

Og så skal jeg have nogle trygheds symboler. Genialt.Yes

Tak for feedback.

mvh Martin

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tools / translations / front office

Og dåser du det der skal oversættes :-)

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Damm man rammer forkert sommetider på Tlf :-)

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

øøøh, version 1.5.2. Jeg kan kun komme ind i national tilpasning -> oversættelser

Sidst jeg prøvede formåede jeg at slette alle mine varer???? Jeg har fået lidt berøringsangst siden da, selvom jeg backer up nu Geeked

mvh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Golfdirekte.dk:
Jeg har fået over 100 besøg via Facebook og Google organisk, men ingen ordre.

Hvor mange af de besøg er dig selv? Har du udelukket din egen ip i analytics.

Golfdirekte.dk:
Er det normalt? Troede jeg kunne omdanne mindst et par procent til kunder.

Et par procent er faktisk meget højt i forhold til hvor dyre vare du sælger.

Golfdirekte.dk:
Skal der noget aggressiv kampagne til når man er ny eller bare tålmodighed?

Masser af tålmodighed og endnu mere hårdt arbejde.

Golfdirekte.dk:
Måske er der en anden turn off ved siden?

Jeg synes ikke umiddelbar der noget turnoff ved shoppen. Dog er det trælst at læse tekst når fonten er så lille.

Go vind

Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Ja, god pointe. Jeg har selvfølgelig 10-15 stk af dem. Vi er nu over 200, men det er jo alle jer iværksættere der ikke har tid til at spile golfSmile

Ok Godt at vide. Hvilken % sats tror du er realistisk?

Masser af hårdt arbejde. Tjek. Tålmodighed. Ikke lige min stærke side, men det skal jeg vel lære Indifferent

Tak for info om lille tekst. Jeg ser lige om jeg kan gøre noget smart uden jeg ødelægger det hele.

Og tak for god vind.

mvh Martin

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)