Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tv Reklamer erfaringer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Har startet Tøj virksomhed der handler med babytøj (Endnu en) og vil høre om nogen har nogle erfaringer med tv reklamer?

Specifik

Krav til en reklame video

Priser på fx kanal 4 (de unge Mødre)

Play længder mm

Hvor får man lavet sådan en video uden af have en ide om hvad den endelig skal indholde

Skal det være et tilbud på noget specifikt eller mere end brand? hvad sælger best?

/Claus

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,


Jeg har ikke direkte erfaringer med at producere sådan en tv-reklame. Men har været vidne til hvad det giver retur...?

1. Mange besøgende de dage hvor reklamen kørte i tv.
2. En masse klik på AdWords.
3. For lidt mersalg.

= Dårlig forretning :)

Jeg har ingen idé om hvad det vil kaste af sig i dit tilfælde. Men efter de par oplevelser, så skal jeg i hvert fald ikke røre ved det :D



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Priserne kan du se lidt af her: http://sbstv.dk/upload/ 

Men det er helt klart noget der kan betale sig at få en reklamemand til at booke for dig - De tjener gerne sig selv hjem på at sikre at jeres spot bliver vist på netop de tidspunkter, kanaler, osv hvor der er mest effekt. 

Produktionen af tvspottet kan vi hjælpe dig med. Vi har stor erfaring i produktion af tvspots, i alle genrer - Og det er både for en masse bureauer, men også direkte for folk som dig/jer. Dvs. at vi kan tænke filmen og ideen igennem med tanke på, at den skal virke i netop jeres målgruppe. Vores mantra er, at vores film skal have en tydelig effekt for vores kunder og processen fastlægger vi fra start af, så der er en klar forventningsafstemmelse.

Tilbud eller brand - Tjaeh, der findes fortalere for begge dele. De kan også hænge sammen - Eks. Netto eller Jysk er et tilbud jo en del af deres brand, der går på at være billige. Dog kan Call Me skrive under på, at brandingkampagner virker (Deres "Tal ordentligt"-kampagne), så umiddelbart ville jeg brande stedet fremfor et givent tilbud, da det oftest giver en længere effekt.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være fedt hvis du vil sende mig en email på ctp@coolbaby.dk

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Lynge Resdal:
Men det er helt klart noget der kan betale sig at få en reklamemand til at booke for dig - De tjener gerne sig selv hjem på at sikre at jeres spot bliver vist på netop de tidspunkter, kanaler, osv hvor der er mest effekt. 

Måske - men de tager nok ikke stilling til, om tv-reklamer i sig selv overhovedet er en profitabel måde at markedsføre sig på.

Jeg har ikke tilstrækkeligt valid data at hænge det op på, men jeg vil blive forbløffet, hvis ikke pengene kan bruges væsentligt bedre på AdWords og SEO - ikke mindst taget i betragtning, at AdWords og SEO er mere målbart, fleksibelt og skalerbart.

Fra Valby
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Bright Beetle ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob, det tror jeg rigtig mange der annoncerer via tv-spots er uenig i :) 

AdWords og SEO er jo noget helt andet end tv-spots, men mht. branding og generel annoncering løber tv-reklamerne gang på gang med den største effekt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:
Jeg har ikke tilstrækkeligt valid data at hænge det op på, men jeg vil blive forbløffet, hvis ikke pengene kan bruges væsentligt bedre på AdWords og SEO - ikke mindst taget i betragtning, at AdWords og SEO er mere målbart, fleksibelt og skalerbart.

Det er vel målgruppen som er afgørende for om det er rigtigt - nogle målgrupper kan kun nås effektivt via reality TV - jeg kunne forestille mig at målgruppen: Deltgere i De Unge Mødre og Divaer i Junglen var et eksempel på sådan en målgruppe - men der er helt klart større målgrupper, som passer til konceptet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)