Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slotsmesser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brenderup
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Broderi & Design Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg overvejer at tage på slotsmesse. Jeg har tidligere været på Bolig og Livstilsmesse, dette gav selvfølgelig god omtale og fik da også nogle nye kunder og kontakter. Men jeg havde en forventning om også at sælge nogle vare for på den måde at få nogle af mine udgifter dækket ind. Det er jo dyrt at tage på messe

De besøgendemessen var meget begejstret for min produkter, hvorfor jeg stadig har troen på at det nok skal lykkedes :) Efter at have snakket med nogle garvede messedeltagere kunne de også bekræfte at bolig og livstilsmesser kun er for inspiration. 

Udover at jeg driver en broderivirksomhed med reklamebroderi, har jeg lavet en flot kollektion af boligtilbehør  puder, stofkurve, bordløbere og meget mere med eksklusivt broderi. Da mange af mine produkter er dyre ting, tror jeg ikke markeder er den rette løsning.

Mit spørgsmål er. Hvad er jeres erfaringer med slotsmesser. Er det et sted folk køber noget. Køber folk også lidt dyrere ting eller kommer folk bare for at finde inspiration.

Glæder mig til at høre jeres erfaringer

På forhånd tak

Anne Schwalbe

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne. Jeg har talt med en del der har deltaget på slotsmesse: Gavnø Slot ved Næstved. Og meldingerne er lig dine erfaringer fra bolig- og designmesser. Hvis dine produkter er eksklusive, ville jeg satse på at sælge dem til andre livsstilsbutikker eller få dem fremvist/solgt der. En anden mulighed er at få lavet en artikel til et af de dersens bolig/designblade, hvor en kendt designer prøver dine ting af i en eller anden indretning. Men det er jo svært at komme med bud, når man ikke rigtig kender din butik. Frank

Fra Brenderup
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Broderi & Design Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der der slet ikke andre med messe erfaringer :)

Med venlig hilsen

Anne Schwalbe

Fra København
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 5
Fra  www.dorthewalbum.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anne -

Idag skal du bruge disse messer som en del af din markedsføring og tænke anderledes...bl.a at du skal tænke som en investering og i stedet opsamle kontakter på potentielle kunder som du efterflg. skal følge op på....hvis du vil ha flere tips så tjek min hjemmesidewww.dorthewalbum.dk - plus der ligger en del gratis videoer på you tube hvis du googler på Dorthe Walbum - smuk søndag og du er altid velkommen til at kontakte mig på hello@dorthewalbum.dk

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Anne. Jeg må give Dorthe ret. Det er nok der du skal bruge din energi, hvis du skal have udbytte af messer. Snus rundt. Tal med de andre stande om deres butik og sælg din. Gå rundt med dine visitkort og f.eks. en invitation til åbent hus/kaffe/salg-arrangement. Du kan evt. gå sammen med et par andre i tilknyttede brancher, som også tilbyder eksklusive produkter, og dermed dele arbejde/udgifter. Frank

Fra Brenderup
Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Broderi & Design Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev jeg det klogere angående slotsmesser. Boligmessen jeg var på tidlige var også god markedsføring. Var også rundt og besøge alle de andre stande med en visitkort og en snak. Men det var mere vedr. reklamebroderi.

Og jeg var egentlig mest kommet for at vise min nye kollektion af boligtilbehør frem :) Det var en dyr fornøjelse, men jeg fik da det ud af det som jeg havde planlagt. Nemlig og finde ud af om folk fandt min kollektion spændende.

Folk var meget begejstret for min nye kollektion og kom med mange positive kommentarer. Hvilket er meget positivt og at jeg dermed nu kan konkludere af mine produkter forhåbentlig kan sælges med den rette markedsføring.

Men der er jo langt fra begejstring til salg :) Men det viser da i det mindste at der er en interesse.

Med venlig hilsen

Anne Schwalbe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)