Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har ved noget om Prismatch i Føtex?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Fra  PriceTag Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan sammenligner de deres priser med konkurrenternes, har de ansat en til at rende og tjekke priserne hos konkurrenterne eller sammenligner de kun med deres tilbudsavis? udover det hvordan kører deres system? . 

Fra København
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Bitrake Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Måske crawler de også konkurrenterne websites og henter priser på den måde

Mvh

Niels

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristianQuach:
Hvordan sammenligner de deres priser med konkurrenternes, har de ansat en til at rende og tjekke priserne hos konkurrenterne eller sammenligner de kun med deres tilbudsavis? udover det hvordan kører deres system?

Uden at tage stilling - og jeg troede ikke man på Amino bare hang navngivne ud - og her jo helt uden bevis - så kan man i alle fald læse her hvordan de selv beskriver det 

Husk lige, at de som hænger føtex ud kan ha ret - men også kan arbejde for en konkurrent - ligesom det er mod Amino regler at gøre det

http://xn--ftex-prismatch-qqb.dk/ 

(og jeg har heller ikke noget med dem at gøre - holder bare med reglerne)

Jeg tror også, at hvis I har ret, så skal det nu nok komme frem, der er rigtigt mange vagthunde i aviserne, og selv ekstra bladet der testede, kastede sig ikke over dem

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at tage stilling - og jeg troede ikke man på Amino bare hang navngivne ud - og her jo helt uden bevis - så kan man i alle fald læse her hvordan de selv beskriver det

Nu kan jeg se, at Amino klogt har fjernet et par indlæg der påstod noget totalt udokumenteret - men det efterlader så lige mit indlæg der brokker sig over de udokumenterede påstande - lidt tomt Big Smile Det var jo ikke trådstarer jeg advarede om, men derimod de to der med 100% sikkerhed udtalte sig om snyd . Så skulle mit indlæg måske så ha været væk samtidigt for det var slet ikke mod Christian som det vist fremgik inden i fjernede to fjollede indlæg - men skidt - det afgørende var at undgå nogen røg i vanskeligheder

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De har et eksternt firma til at tjekke priser, på samme måde som Elgiganten har det (de har så ikke prisgaranti eller prismatch - det er op til den enkelte sælger, om han/hun vil gøre det).

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:
Nu kan jeg se, at Amino klogt har fjernet et par indlæg der påstod noget totalt udokumenteret

Nu er det tilfældigvis et af mine indlæg, der blevet fjernet. Jeg kan godt bag efter se, at jeg har nævnt et firmanavn, som nok er mod Aminos regler - fair nok.

Men hvis alle indlæg på Amino skal dokumenteres, så ville dette blive et meget lille forum.

Hvis mit indlæg skulle dokumenteres så kunne jeg nemt dokumentere min 'påstand' ved at henvise til det omtalte firmas betingelser for dette koncept hvor det klart og tydeligt fremgår hvem der sammenlignes med.

Stig

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter få minutters søgning fandt jeg frem til dette på Føtex egen side til Prismatch.

"Vi har et uafhængigt analysefirma (RetailWise) til at foretage ugentlige pristjek på det faste sortiment i Fakta, Rema 1000, Lidl og Aldi, mens indsamling af tilbudspriser sker ud fra konkurrenternes tilbudsaviser. Oplysninger om priser i Fakta, Rema 1000, Lidl og Aldi sendes ud til føtex-varehusene dagligt." - Som du kan læse her. http://xn--ftex-prismatch-qqb.dk/

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er det dårligste reklamestunt længe, hatten af for de prøver noget nyt men hvorfor ikke bare handle i rema når du alligevel er der, hvem gider rende over i f....x får af få den samme varer til samme pris plus du mindst skal købe for 200 kr pinlig måde at prøve at drive forretning på.

Var de så vilde får at give deres kunder en fair pris sat de den ned med det samme.

Og helst under hvor er fordelen for ellers hende for kunden ??

Og nej cookie tror ikke direktøren fra fakta rema eller netto skriver dårlig om f....x på amino :)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

accountman:

Hvis mit indlæg skulle dokumenteres så kunne jeg nemt dokumentere min 'påstand' ved at henvise til det omtalte firmas betingelser for dette koncept hvor det klart og tydeligt fremgår hvem der sammenlignes med.

Stig

Jamen det lægger de da ikke spor skjul på  - et match op mod en række helt klart definerede selskaber (og ikke deres eget "søster"selskab som vel i sig selv konkurrerer med præcis de andre de sammenligner sig med og som de ville få stor kritik for at sammenligne sig med)

Det du kalder dokumentation håber jeg du er mere omhyggelig i dit daglige arbejde - Det du var ude i var udokumenteret påstand om snyd med en større virksomheds koncept - i et åbent forum - Skriv et læserbrev i ekstrabladet om det

Du har sikkert bemærket, at flere større tabloid dagblade har konstateret at systemet virkede som annonceret - men skidt - hvis du har en anden lommeopfattelse og kalder den dokumentation - så kør på - Du KAN har ret- men kom op med noget mere end noget som lige så godt kunne komme af, at du arbejder med revision/regnskab for en af deres konkurrenter - (for sådan er det med megen udokumenteret kritik - din måske undtaget - men de fleste har noget i spil når de kaster sig over en anden virksomhed)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo men nu er det ikke et forum i hendes verden eller for kvinder over 60 om hårdt liv, banko og hande vaner.

I dette forum er det jo normalt at dele tanker og et firmas forsøg på at få kunder i hus.

Tror ikke målgruppen til føtex er her.

Vi mâ jo kunne skrive om noget er genialt eller helt henne i hegnet!

:)
Side 1 ud af 4 (31 indlæg)