Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website - søger feedback! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Aarhusstuderende.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Så har jeg endelig fået lanceret mit nye website, som fungerer som en hjemmeside der skal vejlede unge studerende i Århus.
Helt idéen bag er, at samle alle informationer en ung studerende kan bruge, når de skal flytte til en by som Århus, hvor kan man finde gode spisesteder, gå-i-byen steder, sportsklubber, hvor skal man melde flytning, licens og meget mere.

Jeg har fået megen hjælp herinde fra, og har lovet at proklamere når siden var up and running!

Besøg hjemmesiden på www.aarhusstuderende.dk

Og du må meget gerne synes godt om på vores Facebook side, http://www.facebook.com/pages/Aarhusstuderendedk/223522117773017 :)

Hvad siger i til siden, og idéen?

God søndag!

Mvh


Christian Lund

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Det er en rigtig fin idé og plejer at være noget der får en god tilslutning.

Mine tanker om siden:

1. Når jeg går ind på siden er at sidens titel er "title" altså det navn der står i fanebladet når du går ind på siden.

2. Skrifttypen; den er meget tung at læse. Samt formatering af teksten er meget "firkantet" den er ikke så levende grundet manglen på billeder osv.

3. Link ud fra siden, brug andre sider, artikler og medier til at beskrive steder, i stedet for at skulle forklarer og beskrive alt selv.

Byliv kunne evt. være www.partyin.dk/aarhus

Attraktioner www.visitaarhus.dk/danmark/sevaerdigheder-og-attraktioner-i-aarhus

Ideen med din side er jo at formidle information, ikke at være journalist.

4. Bagrunden er grå og din divboks er hvid. Det er fin kontrast, men den er ikke ungdoms orienteret, den er ikke flashy i farverne, og fænger ikke i første indtryk, et simpelt farveskift kunne lysne meget op.

5. Dobbeltmenuer; når man trykker på eks. bar og natklub, bliver man taget til en side, hvor man skal trykke på endnu et link, det virker som dobbelt arbejde for den samme gevinst som bruger.

Men som sagt, rigtig fin idé og den kan snildt blive populær.

Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Din side validerer ikke. Der er 8 errors og 1 warnings.

Det er en god ide at kontrollere det på http://validator.w3.org.

mvh

Hans

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Aarhusstuderende.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ticho.

Mange tak for feedbacken, de ting du nævner med skrifttype og baggrunden er også ting vi er igang med at forbedre! :)

Lækkert med lidt feedback, man stirer sig hurtigt blind på tingene! :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)