Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal være klart?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Allesammen

Jeg står og har planer om at åbne en webshop.

Jeg har styr på leverandøren, som desuden tilbyder direct shipping.

Mit spørgsmål er så bare, hvad man skal have klart inden man går i luften.

Jeg har pt. Forretningsplan, driftsbudget, etableringsbudget og marketingsbudget klart, men er i tvivl om der evt. skulle være andet.

Selvfølgelig også webshoppen, men den skal lige laves først.

Synes det hele er ved at være meget forvirrende og kan ikke rigtig finde hoved og hale i det mere.

Mvh Mads

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Du har styr på gode ting allerede nu. Forretningsplanen og diverse budgetter er grundstenen for at få en gode start. Måske nogle markedsundersøgelser også ville være gode. Men dem har du måske lavet i forhold til at kunne udarbejde dine budgetter.

Da jeg i sin tid startede min første websop, så fik jeg også lavet alle disse fine ting, det skal dog siges at hverken drift, etablering eller marketings-budget holdt stik. Så jeg tror faktisk det bedste for dig er at komme i gang, og se hvordan det går. Men hold øje med dine omkostninger hele tiden, sådan det ikke bliver for dyrt. 

Simon

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan med alle bagvendte aftaler, eks. Leverandør aftaler ved claims, bankaftale, en ide om hvor foruden jeres shop produktet skal sælges?

Mvh Rasmus

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Mads,

Jeg vil mene at når du har styr på alle de ting, så er du i princippet rimeligt langt i forløbet! :) Men alligevel er du pænt langt fra endnu.

Du får det til at lyde rimelig nemt synes jeg. Men der kan stadig nå at dukke en masse uforudsete problemer op. Alene det lille punkt "webshoppen skal laves først" kan nemt trække tænder ud :)

Hvis du væbner dig med en masse tålmodighed, så skal det nok komme!

- Anders

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarene, det var rart lige at høre om jeg var på rette vej :)

EasyCarCare:
Du får det til at lyde rimelig nemt synes jeg. Men der kan stadig nå at dukke en masse uforudsete problemer op. Alene det lille punkt "webshoppen skal laves først" kan nemt trække tænder ud :)

Har du erfaring med det er et helvede at få lavet webshoppen? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)