Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsleasing Bil

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoes

Jeg overvejer lidt at erhvervslease bil - altså at mit ApS leaser bil og jeg så bliver beskattet af den personligt.

Er der nogle af jer der kender "kravet" til virksomheden for at blive kreditgodkendt - krav til egenkapital/likvidebeholdninger eller andet?

Kan godt lide lige at undersøge en smule, så jeg ved om man bare skal lade være med at spørge at all - eller om man er ok stillet ift. en godkendelse.

Og vi snakker ikke store BMW og Audi men mere regulær Superb Combi / Passat Variant.

Nogen der kender lidt til det?

På forhånd tak 

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved Flegaard Leasing smider du blot engangsydelsen f.eks 25.000 og du må naturligvis ikke være i RKi. De er ret fair hvad angår aflevering. Jeg bruger dem selv. Det er ret enkelt så prøv at ring til selskaberne, det er meget letter at gribe knoglen og få en snak frem indlæg der måske ikke hjælper dig :-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for dit svar!

Jamen du har nok ret at det er nemmest i sidste ende at snakke med dem der sidder med det. 

Og nej nej ingen RKI her og selvfølgelig positiv egenkapital osv/blandede årsresultater igennem årene men primært overskud, - men aner/anede bare vitterligt ikke hvor grundig en proces man skal igennem ift. at blive godkendt til en leasing bil :-)

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klee

En kreditvurdering er meget forskellig - nogle har ekstra høje krav, og andre tillader RKI-registrerede at lease hos dem, så et svar på hele branchens vegne er mere eller mindre umuligt.

Overordnet set, er kreditvurderingen den samme alle steder, kravene er blot forskellige.

Det nemmeste er, som Morten skriver, at tage fat i den forhandler der har den bil du gerne vil lease, og så sammen sammensætte hvad der er ideelt for dig i din situation.

Med venlig hilsen

Jesper Bræmer

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Mange tak for dit svar...

Ja jeg må jo nok hellere kaste mig ud i "junglen" og så tage den derfra....

Takker :-)

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Ellers kan du bare give lyd, så er jeg sikker på vi nok skal finde en forhandler der har hvad du søger.

Med venlig hilsen

Jesper Bræmer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)