Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bil... ?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Bræmer:

Du kan også se om det ville være sjovere at lease? ;)

Hvis du ikke finder noget spændende, så sig til, så skal jeg nok ligge din forespørgsel ud til forhandlerne.

Jeg synes bestemt at DET ER sjovere at lease - da jeg er en kegle til biler.! Men er stadig af den gamle skole. Man betaler for sine ting og ikke lejer dem ! 

Hvordan er reglerne - og hvilke fordele og ulemper er der ifht. at købe?

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er med biler som med religion (og mange andre ting) at der findes ikke noget som er bedst.

Hvis jeg skulle købe en bil ville jeg først beslutte mig til hvilke mærker jeg vil ses køre i.

Så besøger du dem og hører hvad har. Kører en tur og finder ud af hvad du synes om størrelse og gørelse.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Claus Møller:
Så besøger du dem og hører hvad har. Kører en tur og finder ud af hvad du synes om størrelse og gørelse.

Yeps og det gjorde jeg så sidste gang - og kom hjem med en fed BMW - men total upraktisk ;-)

/ L. B.H.B.S.

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bibi:

Jesper Bræmer:

Du kan også se om det ville være sjovere at lease? ;)

Hvis du ikke finder noget spændende, så sig til, så skal jeg nok ligge din forespørgsel ud til forhandlerne.

Jeg synes bestemt at DET ER sjovere at lease - da jeg er en kegle til biler.! Men er stadig af den gamle skole. Man betaler for sine ting og ikke lejer dem ! 

Hvordan er reglerne - og hvilke fordele og ulemper er der ifht. at købe?

/Lene

Hej Lene.

Det er jo specielt sjovere hvis man ikke har lyst til at gå op i bilen - i sær hvis man vælger med en serviceaftale. Jeg har også på fornemmelsen du er en moderigtig person, der hellere vil have ny fancy bil eksempelvis hver tredje år, end at skulle købe en brugt. Så er leasing et godt valg!

Vi har lavet en FAQ: Hvad er leasing? - hvis du har yderligere spørgsmål kan du bare henvende dig! 

Det med at lease, leje etc. frem for at eje er lidt af en religionskrig. Jeg har for nyligt skrevet en artikel der omhandler emnet, hvor tendens viser at flere og flere danskere faktisk hellere vil leje frem for at eje. Du kan læse den her.

Med venlig hilsen

Jesper Bræmer

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Bræmer:
Jeg har også på fornemmelsen du er en moderigtig person, der hellere vil have ny fancy bil eksempelvis hver tredje år, end at skulle købe en brugt. Så er leasing et godt valg!

Nope Jesper,

Jeg er en sucker for kvalitet - og er det samtidig retro er det bedre - mere end  mode og billigt bras.

Jeg vil hellere eje end leje - for så er det mit og ingen kan tage det fra mig. Jeg er dog åben for at høre om muligheden for leasing.

Jeg havde min BMW i 8 år - og var meget i tvivl om jeg skulle skrotte "Gamle Gunnar", men min mekaniker sagde at det ville koste mig 40 K at lave den til syn nu ( februar 2012) og sikkert igen 20 - 40 K næste gang.  60 - 80 K i repration indenfor 2 - 3 år for en bil jeg havde givet 100 K for i 2004 var lige i overkanten. Derfor vandt fornuften og jeg skrottede den og fik verdens værste bil - indtil jeg ligesom havde fået afklaret mit behov. Jeg kan godt se fornuften i det min far siger med en lille smart økonomisk bil, da jeg går meget og i bæredygtighed og miljø, men jeg går mere om i min og børnenes sikkerhed.  - Detalje - Jeg KAN ALTSÅ IKKE SKUBBE MIN BERNER IND I EN FIAT 500 - og ham undværer vi altså ikke.

Jeg vil vær glad, hvis jeg kunne finde en bil som kan holde resten af livet - men jeg er kun 39 så det går nok ikke ;-)

Det må være en ommer, Jesper Geeked

/ L. B.H.B.S.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det hele ligger nok i du bliver nød til at tage ud til en brugtvognsforhandler, og se på nogle biler der, prøve dem og se hvad der virker bedst for dig :)? Så kan det være du kan finde en bil der, gå ind på internettet efter og finde priser og sådan :)! 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
et hele ligger nok i du bliver nød til at tage ud til en brugtvognsforhandler, og se på nogle biler der, prøve dem og se hvad der virker bedst for dig :)? Så kan det være du kan finde en bil der, gå ind på internettet efter og finde priser og sådan :)! 

Åh Mads, bare tanken gør mig træt. Sådan er det vel, når man ved, at man ikke har forstand på det ;-) Jeg aner jo IKKE, hvad jeg skal gå efter andet end at den skal have 4 hjul et rat og et bagagerum som er åben, så dyret kan være derinde. I dét jeg ved det, så tror jeg jo også at ALLE forhandlere vil bilde mig noget ind bare for at sælge mig bilen.

Er en Golf stadig god?

Tror altså jeg må finde mig en "bil kæreste" og så skille mig af med ham sammen med Toyotaen ;-)

/ L. B.H.B.S.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mazda 6 stationcar forrige model.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Add mig på skype så finder vi ud af det ;) 

Så kan jeg give dig nogle gode eksempler, så du ikke ender ud med at købe noget værre rod :)

Skypenavn: danmarkmads

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bibi:
Er en Golf stadig god?

Kender nogen der har en Passat og de er meget glade for den. Yes

Har selv en Camry, bare ikke i DK så det er nok ikke en mulighed.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)