Hej Vi er 2 gutter der er ved at starte en konsulentvirksomhed op, i en kælder. Ideen er at hjælpe danske virksomheder ind på det mexicanske marked, eksempelvis, messedeltagelse, finde potentielle leverandører eller samarbejdspartnere, opstart af salgskontor, outsourcing af produktion. Vores målgruppe er små og mellemstore virksomheder, som finder det uoverskueligt at kaste sig ud i et eventyr med Mexico, pga. kulturforskelle, sprogbarrierer, bureaukrati, korruption, narkokrig osv. Jeg har set en masse debatter her på Amino om virksomhedsnavne, Martin Thorborgs videoer om sammen emne osv. osv. og er blevet meget inspireret, på min mindmap har jeg været omkring græske guder, maya guder, vikinger, latinske navne m.m. indtil nu er mit bedste bud: mexicokonsulenten (er lidt langt, men meget sigende om det vi vil) ledigt domæne mexkon - ledigt domæne mexcon - ledigt domæne ledigt domæne alle indspark og kommentarer modtages med kyshånd Mvh. Claus Persson |
Jeg har kun lige et indspark - sørg da for, at dit navn ikke begrænser dig fra senere at kunne udvide til andre sydamerikanske lande ;)