Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshopejere - Hvordan er jeres påskesalg??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære webshop ejere!

Nu er det først på påsken og første påske i vores tid som internetbutik. Derfor er jeg interesseret i at høre jeres påskesalg, nu er jeg godt klar over at der er stor forskel af succes i de forskellige varegrupper/brancher.

Men alligevel synes jeg det er interessant at høre jeres påskesucces - Er ikke ude efter konkrete tal, men kun om I har fremgang/modgang

Vi har oplevet et stort fald i konverteringsgraden fra i foregårs og tom. idag - Men tror at det bunder i at kunderne tidligst kan modtage deres bestilte varer onsdag i næste uge, og at de forhåbentlig køber varene her i week og mandag.

Hvordan har jeres salg/konvertering været i de sidste dage op til påske? Og i forhold til sidste år / forrige år?

Hvordan er jeres salg/konvertering generelt i påsken? Oplever i stigning / fald?

Gør I noget specielt for at fremme jeres salg i påsken?

Håber I vil dele lidt ud af jeres erfaringer.

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplever som dig et fald i salget her i påskedagene, selv om folk har fået løn og skat tilbage. Men forventer at weekenden bliver fornuftig. Nu må vi se, men panikker ihvertfald ikke.

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

proteinsalg.dk:
Oplever som dig et fald i salget her i påskedagene, selv om folk har fået løn og skat tilbage. Men forventer at weekenden bliver fornuftig. Nu må vi se, men panikker ihvertfald ikke.

Oplever du både nedgang i salg og besøgende?

Vi har nogenlunde samme besøgende, men stort nedgang i salget - Vi har over 2% nedgang i konverteringsgraden over de sidste 2-3 dage

BilligBazaar.dk - Kvalitetsprodukter til hjemmet.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige for tiden er besøgende stigende, har fået en masse besøgende grundet lidt markedsføring online, men salget er ikke fulgt med, men forventer nu at der sker noget senere i ferien. Men det er sku svært at holde humøret højt når man ser en masse besøgende som bare smutter igen






www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidste år i slutningen af Marts var det - næsten- sommer med 15-18 grader og sol :-)

Vi har haft nogle lidt kedelige dage, lidt under i besøgstal og ikke det vilde i salg, men jeg kan ikke rigtigt sammenligne med sidste år, da jeg ikke har dag-dag omsætning liggende fra der.

Men som jer andre, tror jeg på større omsætning senere, især søndag-mandag.

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Går også fint her,

Du må ikke bare side og vente på folk køber, prøv ting af, måle, måle optimere, måle måle, optimere.

Find ud af hvornår din type kunder er aktive og giv den ekstra gas med synlighed på de tidspunkter.

Men husk uanset hvad at prøve at få mest muligt ud af hver besøg, ordre, mail, like mv

Go påske ihvertfald :)
Fra Hørning
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke det vilde salg, og en del enkeltside visninger. Jeg har gjort en kampagne klar til facebook, som jeg lægger på idag. Knaldtilbud på Cleveland golf produkter, hvis det siger jer noget. Det burde give noget.

Det også mit første år, så jeg håber dem der har været i gang lidt længere herinde, har ret i at weekenden eller søndag/mandag bliver bedre.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi oplever fuld stop. Det er vejret med sne (svært at sælge udendørs legetøj) og ferie (flere dage til folk kan modtage varen med posten). Men bare rolig. Folk laver mere research når de har fri - og så slår de til på søndag og mandag.

Det vigtige er man har is i maven.
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen ;)

Jeg har til min store overraskelse oplevet en god stigning i både besøgende og salg i går, så det håber jeg fortsætter (7-9-13).
Forventede salget ville dø her i påsken, så har prøvet at lokke kunderne med gratis fragt til og med mandag :)

God påske og god vind!

Mvh. Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)