Vi søsætter snart et nyt projekt omkring salg af forsendelsesemballage - Vil du kunne hjælpe med at gøre os synlige i f.eks. Googlesøgemaskinen ?
Jeg så jo helst at vi kom helt øverst på google når folk søger på f.eks. "Emballage" eller "Papkasser" eller noget i den stil...
Der er ikke så stor konkurrence på vores primære produkter da vi har valgt at satse på to niche-varer som vores primære salgsobjekter (får folk ind på vores hjemmeside) og de øvrige produkter vil så være mersalgs objekter (Det er min erfaring at folk helst samler deres køb ét sted frem for flere steder).
Vil du kunne gøre os synlige i google ud fra navnet på vores to primære produkter?
Går ud fra at det er en pakkeløsning man køber hos dig hvor du løbende vedligeholder systemet så vi kan koncentrere os om salg og kundeservice?
Ja, AdWords er et fint værktøj at tage udgangspunkt i, bl.a. til at få lidt indsigt i markedet. Men hvis man kan komme op at ligge i toppen på de organiske resultater, så er der vel sjældent grund til at betale for de sponsorede links - Med forbehold for nogle undtagelser.
Skønt at se udviklingen i denne debat - Håber I får et godt samarbejde på benene. :)
Ja, AdWords er et fint værktøj at tage udgangspunkt i, bl.a. til at få lidt indsigt i markedet. Men hvis man kan komme op at ligge i toppen på de organiske resultater, så er der vel sjældent grund til at betale for de sponsorede links - Med forbehold for nogle undtagelser.
Hej Rune,
med al respekt er det en fejlagtig tilgang til søgeresultaterne og brugernes adfærd. Jeg skrev på et tidspunkt et lille blogindlæg om, hvorfor man ikke kan nå alle med enten SEO eller Adwords og er nødt til at tænke begge dele ind i sin strategi - også på lang sigt.