Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil sælge til kommunen- hvordan giber jeg det an?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har en virksomhed som tilbyder uddannelser og kurser bl.a. indenfor massage.

Jeg har haft en del elever, som har fået deres uddannelse betalt af deres jobcenter fordi de går ledige.

Disse kunder vil jeg gerne have flere af, men ved ikke hvordan jeg skal gribe det an.

Jeg vil gerne kontakte jobcentre og sige "Hej..... send de arbejdsløse på kursus/uddannelse hos mig", men kan man godt bare ringe og sige det, eller er der en klogere måde at gøre det på? (så de opfatter det som en service, og ikke som om at jeg vil sælge til dem...

 

Håber i kan hjælpe

 

 

Mvh

 

Maria Skaarup

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan eventuelt kontakte Thomas Bigum (han tilbyder kursus for folk på dagpenge), så han må vide hvordan det fungerer. Jeg kender ham ikke, men har set hans annoncer på facebook

Du kan bare google ham, han er relativ kendt indenfor webudvikling.  

Fra Århus
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Mobilize Me Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

I min lille virksomhed sælger jeg mit produkt til institioner i de enkelte kommuner.. men har længe forsøgt at sælge ind til en hel kommune på én og samme tid og oplever det tager sindsygt lang tid at gå oppe fra og ned gennem organisationen til at jeg rammer slutbrugerne. Desuden oplever jeg også at det gør noget ved opfattelsen af mit produkt at en myndighedsperson/leder/direktør har sagt god for mit produkt - nemlig at det er besparelsen som er for øje og ikke nytteværdien af selve produktet.

Derfor har jeg nu endelig indset at den korrekte vej at gå er at gå til slutbrugerne fra starten.. ganske enkelt kontakte den organisation i kommunen som du gerne vil sælge ind til. og jeps.. det er virkelig blot at ringe dem op ;) Hvis dit produkt holder, er jeg sikker på at de hellere end gerne vil mødes med dig.. husk nemlig at udnytte dét faktum at det offentlige ikke tænker deres arbejdstid som en udgift og derfor hellere end gerne afholder møder og workshops :)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2079
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Det er lige som kommunerne er "gift" med nogle faste leverandører.

Jeg har prøvet, at tilbyde min kommune, sikkerhedsfodtøj hvor jeg kan sælge 3 par til det de betaler for 1 par idag.

De vil ikke, jo nogle skal nok prøve at sige det videre. Selv ved direkte kontakt til indkøbsafdelingen, mener de at de får den rette pris!.

Lige nu prøver jeg bagvejen. Fundet 1 medarbejder, der går i et par støvler nu. Får kun ros for kvalitet osv. Så det kan være, man vågner op nu og vil spare mange penge.

Johnny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)