Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan vi skaffe flere kunder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en spillehal og kiosk slutning af Vesterbrogade (kbh) som har døgnåbent.  
Min kiosk køre fint om natten men min spillehal er blevet lidt sløv da mine to store kunder er flyttet :(.
Men så tænkte jeg over hvordan kan man markedfører sig eller om nogen havde gode ideer hvordan jeg kan skaffe flere kunder
i min spillehal!! 

Jeg har tænkt på flere ideer men synes ikke de er gode nok.

Håber der sidder nogen som har nogen rigtige gode ideer der kan gavne mig..

 

Fra Århus
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Fra  Mobilize Me Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg havde laaaangt tilbage en internetcafé som jeg kæmpede en brav kamp om at fylde med kunder. Jeg kender ikke meget til dine kunder - MEN.. jeg kunne forstille mig at det er kunder som kendetegnes ved at passe sig selv.. er stille.. og helst bare vil passe deres maskiner, mens de drikker en øl eller lignende.

Hvis det er tilfældet kan du måske gøre som jeg gjorde.. nemlig at gøre det let for dine kunder at spille hos netop dig..

Dele løbe kort ud på strøget med gratis Xkr på en kupon de kan indløse.. happy hours til at dække de sløve tider.. Jeg tror ikke selv på medlemsskaber (prøvede det nemlig selv), de er alt for omstændige at administrere og sælger ikke ind. Til gengæld tror jeg på at udnytte din kundekreds trang til spil (lyder ikke pænt), men altså sørge for at det er let, rart eller attraktivt for dem at spille hos netop dig.

Som sagt ville jeg nærmest tage dem i hånden og guide dem ind i din spillehal og binde dem til en stol foran en af dine maskiner..! What-ever-it-takes!

Håber alt det bedste for din biks :)

Fra Viborg
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Trans Data Systemer aps Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
prøv med mobil reklame. http://dealsnearbyyou.com
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luxux

Rene skriver godt og rammer plet. Du er lokal og skal satse lokalt.

Flyers er god reklame, koster ganske lidt at omdele, hvis du helst holder omkostningerne i ro. Men del ikke indholdsløse reklamer ud, gør noget af det, Rene også skriver om og gør særlige tilbud, særlige events på specielle tidspunkter.

I vores forretning, Oxe & Co, arbejder vi netop med at skffe kunder til "besværlige kunder". Hvordan får man evt. skaffet nye kunder til en fertilitetsklinik ? Ingen står jo på gadehjørnet og signalerer: Jeg kan ikke få børn! En anden case er den private hjemmepleje, hvor hjemmehjælpsmodtagere jo er visiteret til hjælp og pleje i hjemmet af kommunen. Hvor bor de ? Hvem er de ? og hvordan får vi dem som nye kunder ?

En god plan for et helt år er nøglen for dig. Brug gerne de input fra Rene, men sørg for at du ikke "bare" dukker op, når du synes, der mangler lidt kunder. Arbejd målrettet med din markedsføring og vedbliv at holde fast i den plan du lægger dig for hele året ... og bliv ved. Også når det går godt.

Mange mennesker spø'r sig selv, hvorfor Coca Cola dog behøver ofre milliarder på markedsføring. De ER jo kendte, alle køber det hver dag, så hvorfor ? Fordi de VED, at hvis de holder op med at gøre opmærksom på sig selv .... så drikker vi alt muligt andet.

Så ... læg en plan, hold fast, vær trofast mod din plan og arbejd fokuseret og målrettet. Så kommer du i mål. Er det bøvlet, så tag et kig ind på www.oxeogco.dk og lad dig inspirere til et par timers gratis sparring.

Held og lykke

Henrik Oxe - Oxe & Co - 2218 1220 - ho@oxeogco.dk

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke haft så meget med spillemaskiner at gøre, men en masse med markedsføring og kundeloyalitet!

Tilbyd at spille gratis på en maskine i en halv time?? (Såfremt det muligt at fjerne udbetaling/indbetaling for en given stund)

Mange har jo et skævt blik til spillehaller og begår sig ikke sådanne steder, men hvis en til to kunder kan blive så vigtige for dig, så tænk på hvor langt du vil gå for at få 4 storkunder?? 

Det lyder virkelig som om at kundepleje skal i højsædet når først de er inde af døren!

Skriv gerne hvordan det går dig, vil rigtig gerne følge med i udvikling her via amino :)

vh

C-Consult 

Fra Viborg
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Trans Data Systemer aps Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan go ind på http://DealsNearbyYou.com og oprette en gratis annoncørkonto. Du kan bruge systemet i 30 dage gratis og teste det. Der er ingen forpligtelser til køb efterfølgende.

Har du brug for hjælp eller har du spørtgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh.
Torben

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde der laver mobil kuponer til deres spillehaller. Man får en fadøl gratis når man signer up ved at sende et eller andet f.eks. SPIL til 1919. Kunden modtager en kupon som de kan indløse til en fadøl. Og efterfølgende har de ham i nettet :) Så sender de sms'er ud med "kom i aften der er foldbold på storskærm" eller "her er en ny kupon på fri entre inden 20 i aften" eller noget i den dur. Man kunne dele flyers ud eller sætte et skilt op med "send SMS til 1919" og få en gratis øl" eller noget og på den måde både lokke kunder i butikken og få samlet deres mobilnumre sammen, så man kan kontakte dem igen.

Bare en tanke fra en kupon idiot :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)