Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig højere op på Google

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Som så mange andre, vil jeg meget gerne op på de sjove sider i Google, men har ikke den store viden inden for dette område.

Derfor skriver jeg her, i håber om nogle af jer, har tid til at kigge lidt på min side, og komme med gode råd og forbedringer omkring hvad jeg kan gøre, for at optimere min side.

Lige nu ligger jeg ret langt nede - nåede til side 12, så gad jeg ikke lede mere ;-)

Har lavet det, jeg har læst mig til er det met grundlæggende. Tilmeldt siden på Google Webmasters tool, lavet sitemap, oprettet en adwords kampagne, givet mine sider meta tittles og descriptions.

Jeg håber nogle kan komme med input til, hvordan jeg kan komme til tops på Google, og komme med forslag til min side, så jeg kan få ændret på tingene, og kommer højere op end side 12+ :-)

Min side hedder http://vandperleriet.dk.

På forhånd tak

DBH

Tim

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa der Tim G det første du nok skal overveje er at kyle de der leverandør tekster af HT.

Det næste du nok skal gøre er at få lagt en synlig G+ knap på din side sammen med en facebook del og et clicktotweet link.

Du burde også få gang i noget link getting hvis du har brug for hjælp til det så skriver du bare til mig.

4. Lav en yt kanal og smid nogle fede videoer op du kunne evt. skrive en rap sang om vand perler også husk at smide et link i description.

5. Hva med at gå efter nogle long tail keywords i stedet for de der short keywords.

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og tak for svaret :-)

Det er helt sikkert noget jeg kan bruge, og arbejde videre med, selvom nogle af tingene - såsom at lave en youtube video-rap måske er lidt overkill ;-)

De sociale knapper må jeg se om jeg kan få ind på siden, så det ser godt ud. Har forsøgt mig frem en smule, men det sgu svært - det skal jeg nok få ordnet.

Link getting, er det at få andre til at linke til en, eller hvor ledes?

Og bliver også nødt til at spørge, hvad du mener med leverandør tekster? Har selv skrevet alle teksterne, så der burde ikke være leverandør tekster - så hvilke tekster er det, der ikke er gode nok, og hvorfor? så må jeg forbedre dem :-)

Vil stadigvæk gerne have så mange meninger, så hvis I andre ligger inde med et guldkorn eller to, eller vil kigge lidt på siden og se hvad der kan gøres bedre, hører jeg meget gerne fra jer! :-)

DBH

Tim

Fra Them
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Fra  PROmarkiser Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Jeg har selv kæmpet med de problemer der nu er ved gerne at vil ligge højt på google. Jeg arbejder til stadighed på at forbedre min placering, og bruger et program som hedder "traffictravis" bare google det.

Det kan varmt anbefales, den hjælper med SEO og fortæller i det hele taget hvis du har nogle fejl på din hjemmeside, eller hvis dit søgeord optræder enten for ofte eller for sjældent. et Super godt program og der er en gratis version som kan det meste, men det kommer ikke af sig selv af den grund, men en rigtig god hjælp til at korrigere det du selv skriver, undersøger om diverse tags osv. er i orden.

 

mvh Tom

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Rigtig fin side. Lagde lige mærke til en ting, som jeg tænkte at jeg ville gøre dig opmærksom på.

Det er en lille ting, men der er en række engelske ord på din side (går ud fra at de burde være på dansk).

Bl.a. når man tilføjer et produkt står der "added". På denne side http://vandperleriet.dk/vandperler/efter-farve/gronne-vandperler/ står der "view as", og når man har lagt et produkt i kurven og er gået til kassen står der "Already registered? Klik her for at logge ind". Der står desuden "product" i stedet for produkt, når man går til kassen..

Håber du kan bruge det - og held og lykke med webshoppen.

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 117
Fra  Smartstrøm.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak "PRO markiser" super program Wink

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PRO markiser.

Tusind tak for linket, det er installeret, og ligner noget, der godt kunne hjælpe lidt med at holde styr på det - det kan man altid bruge :-)

Og til happyface_, TUSIND tak for at skrive det. Jeg synes jeg havde gået det hele igennem, for den oversættelse jeg fandt var ret mangelfuld. Men igen igen, man ser sig sgu blind på det til sidst, for jeg havde ikke lagt mærke til det. Det får jeg rettet, igen tak for at gøre opmærksom på det, og tak for rosen :-)

Fra Malmö
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Inspired Living Application - independent associate Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim, 

Tipsen jag har fått till min hemsida är

*tänk vilka sökord som ska representeras på din sida och 

*du vill ha inlänkar

* du kan länka till dina konto på twitter, google+, pinterest, youtube för att skapa en "cirkel" för Google

* du ska uppdatera din sida konsekvent

*lägg hemsidan på en snabb server

*lägg alt. description på dina bilder så de indexeras av Google Images också

:)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim G så er jeg bange for at dine tekster er blevet kopieret ihvertfald delvist fordi prøv at søge på en vilkårlig tekst streng på din side og med link getting så mener jeg at du skal igang med noget content marketing. Fordi hvis du kan få et link fra dine følgere så kommer du nok til at styre SERPS.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)