Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing af bil (hvis fastansat) - er det bedst/billigst?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forstå at den billigste måde at få en bil på i disse dage, er leasing.

Har I nogle gode råd til leasing af bil?

Det er til min mand, der i modsætning til mig er fastansat.

Kan det evt. betale sig for hans firma at lease en bil til ham, eller findes der andre brilliante muligheder?

Findes der en guide til de forskellige/bedste leasing ideer og muligheder et sted?

 Hvad skal han tænke på mht. skatter, afgifter og andre ting, man måske ikke lige havde overvejet?

 

På forhånd rigtig mange tak!

S

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Det er lidt et religionsspørgsmål om man skal lease eller købe, men over ordnet set er det svært at sætte lighedstegn ved noget af det.

Det kommer helt an på forbrug og behov i den individuelle situation.

Jeg har skrevet lidt om det at lease, under hvad er leasing? Måske det kan hjælpe lidt.

De alternativer du søger er enten at privatlease din bil, altså gøre det helt uden om din mands job eller lade din mands virksomhed lease en bil til ham som han kan bruge i virksomhedens regi. Hvis den skal bruges i det private, skal han beskattes af det forbrug, og evt. indgå en aftale om flexleasing med sin arbejdsgiver.

Vi har i al fald et større udbud af forskellige leasingaftaler fra forskellige forhandlere - du kan prøve at tage et kig på vores leasingportal her.

Ellers er du velkommen til at kontakte mig på info(a)leasingbiler.dk, så kan vi sikkert finde kontakt til en forhandler der kan hjælpe dig/jer til den rigtige løsning.

Med venlig hilsen

Jesper Bræmer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)