Hej Aminoer Jeg søger nogen der har god forstand på Affiliate marketing især på blogs. Vi er et par stykker der har en facebook side om fodboldklubben Chelsea FC, og vi har så lavet en blog som hører til den, hvor vi linker til nyheder. Bloggen er i kraftig vækst og har flere views hver dag. http://chelseafctheblues.wordpress.com Men den har ingen indtjening, vi vil meget gerne tjene lidt hvis det er muligt, men indtil videre er det kun blevet til 1.19 kr... ;) Er der nogle der kan hjælpe os med at få gang i indtjeningen på siden? |
Kan ikke få ordentligt gang i affiliate? Hjælp!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Indholdet på siden er på engelsk men de fleste annoncer er på dansk. Samtidig er Apple produkter ikke ligefrem det jeg forbinder med Chelsea, men derimod forbinder jeg fodbold-udstyr, fan-merchandise og spillertrøjer med fodbold og dermed også Chelsea. De to øverste annoncer er nogen hvor man som bruger skal udfører en handling og det afskrækker mig med det samme. Prøv i stedet med, små tekstannoncer fra f.eks. Google adsense, de tilpasser sig indholdet på siden. Prøv samtidigt også at sætte nogle små annoncer ind i teksten: Hvis i for eksempel skriver en artikel om at Chelsea får nye trøjer, så link til dem. Eller hvis de skal spille en pay-Per-view kamp, så link til Viasat eller hvem der nu har det. Mvh. Emil |
På marketers.dk kan du lære en masse om affiliate marketing. Det er dog et lukket og betalt forum, hvor du skal stå på venteliste for at komme ind. Det er dog langt fra dyrt at være medlem. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Til at starte med så skal i begynde at skrive jeres egne nyheder. Pt. stjæler i indhold fra andre hjemmesider, og det er kun et spørgsmål om tid før det giver jer problemer. Så slet det stjålne indhold og begynd evt. at omskrive nyhederne med jeres egne ord. Når det er gjort er du velkommen til at hente min gratis e-bog "Afiliate marketing for nybegyndere", hvor du kan lære om hvordan i tjener penge på jeres hjemmeside. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)