Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeld-haandvaerker.dk og byggestart.dk

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 27
Fra  MD el-teknik & design ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker Ib...Wink

Har gang i noget SEO osv., men som jeg tidligere skrev, så skal man også til at linke til hinanden osv. fx, det vil hjælpe mig hvis mit link til min hjemmeside var at finde på din hjemmeside osv.

Hilsen

MD el-teknik & design ApS

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis Michael !

Og her på Amino er vi dog nogle også håndværkere imellem alle SEO nørder.

Og netop på tværs  af brancher er det godt. F.eks.

1. Elektriker - maler - tømrer 

2. Tømrer - maler - elektriker

osv.

Og altså ikke 3 malere eller noget andet.

Mon ikke vi kunne finde en gruppe/udvalg til det her på Amino Wink.

Og på din egen Word Press hjemmeside er du også "godt" på vej. Du har i hvert fald udvalgt nogle søgefraser.

Og du har et godt plugin til SEO, tilkoblet siden. Nu skal du have noget mere tekst på siderne. Også gerne opdelt i H1.H2.H3...H (Overskrifter)

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

God arbejdslyst

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Men brug så lidt som muligt med penge på diverse portaler m.m.

Skal du have links til din SEO så gør det i diverse forummer m.m.

Ib har ret, indlæg i forum`s giver god SEO.

Eksempelvis har vi næsten hele tiden google og bing søgerobotter på besøg på byggerisiden.dk (kig forneden i forum under hvem er online)

Så vort forum, giver rimelig SEO optimering, hvis man bruger det aktivt, og det er jo gratis. Smile

venlig hilsen

Byggerisiden.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Byggerisiden:

Ib har ret, indlæg i forum`s giver god SEO.

Eksempelvis har vi næsten hele tiden google og bing søgerobotter på besøg på byggerisiden.dk (kig forneden i forum under hvem er online)

Så vort forum, giver rimelig SEO optimering, hvis man bruger det aktivt, og det er jo gratis. Smile

venlig hilsen

Byggerisiden.dk

Yes

Tak Ernst !

Og nu bliver det spændende de næste par dag, om vi bliver belønnet eller straffet af Google Wink

http://www.mattcutts.com/blog/penguin-2-0-rolled-out-today/

Men "konkluderende" er Google vel ude efter "kvalitetsindhold til deres brugere ? Og det kan bl.a. komme fra diverse forums.

Altså håndværkere m.m. som debatterer og giver råd & vejledning, som netop brugerne ("amatørerne") søger hjælp i.

Og netop her finder for dem den nødvendige og gode viden.

Og for Google en tilfreds forbruger som fik svar på sine spørgsmål.

Denne kvalitet findes næppe hos portaler med personale fra tidligere ansættelser i diverse call centre m.m.

Og disse kunne Google måske finde på ikke at præmierer fremadrettet. Så de (portalerne) fremadrettet må støtte Google økonomisk med annoncering (Adwords).

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Byggerisiden.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Tak Ernst !

Selv tak Ib Smile

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Denne kvalitet findes næppe hos portaler med personale fra tidligere ansættelser i diverse call centre m.m.

Igen har du ret Ib, de tænker kun på penge.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og disse kunne Google måske finde på ikke at præmierer fremadrettet. Så de (portalerne) fremadrettet må støtte Google økonomisk med annoncering (Adwords).

Utrolig, igen har du ret Smile , uden annoncer på Google dør de, men vi andre lever videre.

P.t. arbejder vi på at udvide konceptet på Byggerisiden.dk, så det bliver helt gratis for alle håndværkere at være deltagere, få byggeopgaver, samt den SEO optimering vi giver, men det kræver lidt flere håndværkere som brugere end vi har p.t. Så sparer vore godkendte mestre 495,00 i årlig abonnement.

Men vi er godt på vej, i betragtning af vi er helt nye med vort tilbud til håndværkere / bygherrer, og snart kommer der også andre nyheder.

Venlig hilsen

Byggerisiden.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 1
Fra  JumboService Aps Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har siddet og læst det meste af denne tråd, og jeg må da nok indrømme, at gratis eller ej, så er byggerisiden godt uoverskuelig.. Der er tekst overalt, og i en meget lille og blå størrelse, med en kraftig baggrund… Jeg ville ikke som forbruger blive særlig længe på den side, før jeg valgte et andet sted at søge håndværker… Desværre...

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Må give Niels ret, siden er ikke forbrugere venlig

Jeg har tilmeldt mig siden som håndværker, og overvejede i starten at betale så jeg kunne kontakte kunderne som lagde opgaver ind. Men der er ikke meget gang i siden, de opgaver der er inde er så gamle så jeg vil tro kunderne har fundet håndværkere andre steder

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

vespa:
Må give Niels ret, siden er ikke forbrugere venlig

Ja håndværkere er ikke meget anderledes end super kvækkulante kunder.

BROK BROK og atter BROK.

Hvad så selv med at deltageWink

Det kunne være med nogle bidrag i debatforrummet der inde på www.byggerisiden.dk

Ligesom man her på Amino med en anonym profil kan sidde og brokke sig.

Så Vespa og andre håndværkere i må i arbejdstøjet Wink Intet kommer af sig selv. Andet end lommeuld m.m.

Nu handlede tråden om Anmeld-haandvaerker.dk og byggestart.dk

Og ikke www.byggerisiden.dk

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)