Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første blog!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle 

Jeg har netop hørt om Amino og har fået at vide at man kan få god inspiration og feedback til sit nye website herinde. Jeg har været i gang med en blog de sidste par måneder og synes det er et ret skægt projekt. Jeg er dog helt ny på området, så vil utrolig gerne høre jeres meninger og kommentarer, så bloggen kan blive endnu bedre.

Tjek siden blog hvor I kan danne jer et overblik over mine seneste blogindlæg. Glæder mig til at høre hvad I synes :)

Kh. Anna Zacho.

www.blog-annazacho.dk 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin lille hjemmeside, den virker god til det formål hvorpå du vil bruge den til.

Godt klaret.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna.

Personligt er jeg meget mere til langt mere ambitiøse websites med et lækkert design, men af en lille personlig blog at være, så synes jeg faktisk, at din side er rigtig fin.

Den er meget overskuelig, behagelig og enkel at se på, men baggrundsfarven giver den samtidig lige lidt mere personlighed end den sædvanlige, gennemsnitlige kridhvide blog. Jeg ville dog nok give skriften i blogindlæggene lidt mere "kulør" (læs: sort). Synes den er lige "fesen" nok, når baggrunden ikke er hvid.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lille tilføjelse: Din blog omhandler sådan lidt forskellige emner, så det kan være lidt svært at definere, hvem din målgruppe er. Måske du muligvis skulle overveje en pay-off/tagline nedenunder navnet på din blog, så den besøgende hurtigt kan afkode, hvad din side omhandler.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viby J
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:

Fin lille hjemmeside, den virker god til det formål hvorpå du vil bruge den til.

Godt klaret.

Tak skal du ha' :)

Fra Viby J
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Lige en lille tilføjelse: Din blog omhandler sådan lidt forskellige emner, så det kan være lidt svært at definere, hvem din målgruppe er. Måske du muligvis skulle overveje en pay-off/tagline nedenunder navnet på din blog, så den besøgende hurtigt kan afkode, hvad din side omhandler.

Det havde jeg godt tænkt på, men nu vil jeg helt sikkert gøre det når andre åbenbart også bider mærke i det :)

Fra Gistrup
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 56
Fra  Dytten.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Din blog ser fin ud, som for nybegynder.

- Problemet er at du reklamere til andres produkter allerede nu. Det ses tydeligt at du vil gerne tjene penge på at blogge, men det kommer du desværre ikke på den måde. Du bliver prioritere en konklusion at uden læsere vil du aldrig tjene på reklamer. Derfor skal du fokuser på at gør din blog unik, finde en rigtig target group også går amok med unike og tankevækkende indlæg. Jeg synes du skal læse om bloggings marketing strategier.

Mvh, Jonas Samulionis

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Din blog er egentlig ret flot og stilren - der er dog nogle elementer, der ser en smule rodet ud - f.eks. "Mest Populære" ude til højre.

Der er egentlig rigtig meget godt indhold, men har du en ambition om at få mange læsere og kunne tjene på bloggen, er du nødt til at sætte dig ind i bl.a. Søgeordsværktøjet på Google Adwords, samt sætte Google Analytics på, så du kan følge med i hvor mange besøgende du har, samt hvad de klikker sig ind på, og ikke mindst hvilke søgeord der fanger deres interesse i forhold til din side.

 

Derudover er der LOADTIDERNE... lige nu er din blog utilgængelig, den er 30-40 sekunder om at indlæse en enkelt side, og hvorfor ligger den i det hele taget på en underside? det, som ligger på http://blog-annazacho.dk/blog/ , burde efter min mening bare være tilgængeligt på www.blog-annazacho.dk .

Jeg synes dog det er superfriskt at du har så mange artikler på din blog allerede :) keep it up!

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Samulionis:
- Problemet er at du reklamere til andres produkter allerede nu. Det ses tydeligt at du vil gerne tjene penge på at blogge, men det kommer du desværre ikke på den måde.

Hej Jonas :)

Tak for feedback. At kunne tjene penge på sin blog lyder sandelig ikke værst :) Men det er bestemt ikke derfor jeg linker til andres produkter. Det er ren og skær for at give mine eventuelle læsere mulighed for hurtigt at kunne finde produkterne på nettet i tilfælde af, at de gerne vil købe dem. Blot en lille service til læserne :)

Mvh.

Fra Viby J
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas :)

Super god feedback. Jeg har faktisk lige fået Google Analytics på - ret spændende :)

Ja, irriterende med load time, men den plejer heldigvis at virke fint.

God aften!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)