Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forøg din åbningsrate med op til 30% - brug symboler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Symboler er på mode i øjeblikket. Det er et område hvor alle kan være med, men du skal være opmærksom på, at ikke ALLE symboler virker på tværs af alle mailklienter. En mailklient er f.eks. Gmail, Hotmail, Outlook eller f.eks. din smartphone (iPhone, Android, Windows Phone etc.).
Vi har fundet en safe-list med 358 symboler der virker på tværs af ovennævnte mailklienter. Listen er lige her under. Du kopierer ganske enkelt det ønskede symbol over i din mail eller din emnelinie (fra denne mail). På udvalgte mailklienter, f.eks. iPhone, kan du vælge farve til symbolerne.
WikiPedia har skrevet en artikel omkring symboler. Du kan læse den her.

God fornøjelse med symbolerne - husk brugt korrekt kan de øge åbningsraten helt op til 30%.

De bedste hilsner,
Kim Østergaard, grundlægger af MailPlatform

■ □ ▢ ▣ ▤ ▥ ▦ ▧ ▨ ▩ ▪ ▫ ▬ ▭ ▮ ▯ ▰ ▱ ▲ △ ▴ ▵ ▶ ▷ ▸ ▹ ► ▻ ▼ ▽ ▾ ▿ ◀ ◁ ◂ ◃ ◄ ◅ ◆ ◇ ◈ ◉ ◊ ○ ◌ ◍ ◎ ● ◐ ◑ ◒ ◓ ◔ ◕ ◖ ◗ ◘ ◙ ◚ ◛ ◜ ◝ ◞ ◟ ◠ ◡ ◢ ◣ ◤ ◥ ◦ ◧ ◨ ◩ ◪ ◫ ◬ ◭ ◮ ◯ ✁ ✂ ✃ ✄ ✆ ✇ ✈ ✉ ✌ ✍ ✎ ✏ ✐ ✑ ✒ ✓ ✔ ✕ ✖ ✗ ✘ ✙ ✚ ✛ ✜ ✝ ✞ ✟ ✠ ✡ ✢ ✣ ✤ ✥ ✦ ✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮ ✯ ✰ ✱ ✲ ✳ ✴ ✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻ ✼ ✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❂ ❃ ❄ ❅ ❆ ❇ ❈ ❉ ❊ ❋ ❍ ❏ ❐ ❑ ❒ ❖ ❘ ❙ ❚ ❛ ❜ ❝ ❞ ❡ ❢ ❣ ❤ ❥ ❦ ❧ ❶ ❷ ❸ ❹ ❺ ❻ ❼ ❽ ❾ ❿ ➀ ➁ ➂ ➃ ➄ ➅ ➆ ➇ ➈ ➉ ➊ ➋ ➌ ➍ ➎ ➏ ➐ ➑ ➒ ➓ ➘ ➙ ➚ ➛ ➜ ➝ ➞ ➟ ➠ ➡ ➢ ➣ ➤ ➥ ➦ ➧ ➨ ➩ ➪ ➫ ➬ ➭ ➮ ➯ ➲ ➳ ➴ ➵ ➶ ➷ ➸ ➹ ➺ ➻ ➼ ➽ ➾ ☀ ☁ ☂ ☃ ☄ ★ ☆ ☇ ☈ ☉ ☊ ☋ ☌ ☍ ☎ ☏ ☐ ☑ ☒ ☓ ☖ ☗ ☚ ☛ ☜ ☝ ☞ ☟ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☪ ☫ ☬ ☭ ☮ ☯ ☰ ☱ ☲ ☳ ☴ ☵ ☶ ☷ ☸ ☹ ☺ ☻ ☼ ☽ ☾ ☿ ♀ ♁ ♂ ♃ ♄ ♅ ♆ ♇ ♈ ♉ ♊ ♋ ♌ ♍ ♎ ♏ ♐ ♑ ♒ ♓ ♔ ♕ ♖ ♗ ♘ ♙ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟ ♠ ♡ ♢ ♣ ♤ ♥ ♦ ♧ ♨ ♩ ♪ ♫ ♬ ♭ ♮ ♯ ♰ ♱

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for indsatsen og vidensdeling.

/ Brokop

http://brokop.com/

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim. 

Tak for info, det er da værd at se på. 

Jeg har ladet mig bide mærke i det nye forbrug af symboler hos flere, så der må jo være noget om snakken. 

Mvh.

Mikkel Ulstrup

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Km.

Det lyder da lidt spændende :)

Hvad med Google, her tænker jeg på Meta titler, vil Google eller andre acceptere et symbol hvis jeg indsætter det I meta beskrivelsen?

Pft.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for delingen af den viden, det skal da næsten prøves af! :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vender jævnligt tilbage til denne tråd, som jeg har bogmærket - mange tak, Kim! 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)