Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til opstart af selskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Jeg har igennem en længere periode leget med tanken om at blive selvstændig erhversdrivende og i den forbindelse har jeg gjort mig mange forskellige tanker angående hvad jeg kunne beskæftige mig med. 

Jeg søger i denne sammenhæng en partner som i første omgang skal kunne give mig noget konstruktiv kritik på mit projekt og efterfølgende evt. stifte en virksomhed sammen med 50-50% ejerskab, som f.eks. ApS

Mit projekt omhandler kort fortalt, import og videresalg af boligtekstiler til virksomheder i Danmark og forbrugere via webshop.

Det vil være et kæmpe plus hvis du tidligere har stiftet et ApS eller lignende og er bekendt med proceduren og de forpligtelser der følger med.

Jeg søger en person som vil arbejde hårdt for dette projekt og med et kæmpe drive. Hvis du er i alderen 25-40 og er bosiddende i Jylland er du velkommen til at kontakte mig. 

Skriv til mig på ahy@live.dk eller her.

Det skal lige siges at jeg befinder mig pt. i Tyrkiet hvor jeg arbejder i eksportafdelingen hos et stort boligtekstilfirma og har gjort det i snart 2 aar.

Jeg skal dog rejse tilbage til Danmark om 1-1,5 år hvor jeg bla. skal pabegynde min kandidatuddannelse og dette projekt. 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen,

Ahmet Yilmaz

Fra Værløse
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Fra  Markedsføring, nytænkning, salg og drift. Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)