Hej Steinmejer,
Har nu siddet og gennemlæst samtlige bud, men er ganske enig med den pointe, som Bjarke fremdrager. Hold altid din målgruppe for øje; det er (så vidt, jeg har forstået) unge mennesker, du ønsker at tiltrække med dit produkt. Jeg ville hertil overveje, om ikke en original og fængende titel, slår det mere oplagte, som kunderne måske anser som værende for tørt og kedeligt.
"Aldrig mere ketchup havregryn" har en del af det element, jeg netop omtaler, men kunne måske nærmere tjene som en punchline frem for en egentlig titel. Jeg tænker eventuelt noget i retning af:
"Fra overtræk til overskud" - Studerende, vink farvel til ketchup havregryn/ketchup pasta/anden "studietypisk" falliterklæring
"Fra overtræk til overskud" - Aldrig mere ketchup havregryn!
Spændende emne, du har kastet dig ud i, og selvom det muligvis ikke er så stærkt repræsenteret på markedet, er der dog konkurrenter; bogen "Boost din økonomi" af tre studerende indeholder de komponenter, du selv beskriver, og går til 199,- markedspris, så vidt jeg husker. Blot et velment tip - al held og lykke! :-)