Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Fra  LuxWear Danmark Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Først og fremmest vil jeg sige tak for al den viden som jeg "passivt" har været i stand til at suge til mig, herinde på Amino. Jeg hjælper selvfølgelig selv hvor jeg kan, men min viden omkring business ting er desværre begrænset indtil videre :)

Min makker og jeg åbnede idag vores webshop LuxWear, hvor vi sælger tørklæder og halstørklæder vævet i lækker cashmere uld. Det ville glæde mig hvis I gider tage et kig på den, her: http://luxwear.dk/ og komme med feedback, ris og roser. Alt den slags, for vi har sikkert overset noget som kunne være smartere og bedre.

Siden er opbygget omkring OpenCart systemet og bruger indtil videre Ewire og PayPal som betalingssystemer.

Mvh Henrik Maerkedahl :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Estellos Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Henrik,

har været inde på din side. Den er faktisk meget lækker og nem at navigere i.

Jeg synes dog du skal differentiere priserne, hvis der er forskel på produkterne, det er nok lidt mere spændende at navigere i så.

Har I lavet søgemaskineoptimering - jeg kan ikke lige umiddelbart google jeres side nå jeg søger på cashmeretørklæder.

De bedste hilsner

Jesper

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Super fin side. Træls at den ikke dukker op i en googlesøgning - få kigget på SEO.

 kommentar til selve siden: jeg mener du bør fjerne knappen med 'kurv' i midten ( der er jo allerede en fin kurv kunden kan klikke på..)og flytte 'om luxwear'  derop i stedet. Så er det også nemmere for nysgerrige kunder at finde den gode historie om jer og firmaet.

Har i overvejet sjaler, så der er noget til damerne? Personligt ville det friste mig mere end et halstørklæde. (Jeg har et lækkert et hjembragt kra Kina som jeg er lykkelig for)

Held og lykke

Mette

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En spændende og atraktiv side. Nem at navigere og brugervenlig :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser godt ud - udvalget er lidt småt, men det ædrer sig jo nok hen ad vejen - til gengæld studsede jeg lidt over jeres "om os" - som kunde identificerer jeg ikke mig selv som "det almindelige menneske" - hvis det endelig skal være, vil jeg hellere være noget særligt.

 

Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Fra  LuxWear Danmark Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange tak til alle jer som har kommenteret, I er virkelig gode! :)

@Martin Højberg: Tak for billederne, det er helt sikkert nogle ting vi vil kigge på!

@Meggie: Du har fuldstændig ret i det du skriver med priser. Vi har ikke kigget på SEO endnu, det bliver næste trin. 1000 tak.

@Mette Klim Christensen: God idé med menupunktet i toppen! Vi håber egentlig at vores udvalg vil appellere ret fornuftigt til damer/kvinder (det er faktisk meningen med de fleste af dem) men når der forhåbenligt kommer lidt gang i salget kunne vi godt tænke os at udvide vores udvalg fx med sjaler.

@Alexander R. B: Mange tak for de søde ord!

@Majbritt Jacobsen: Tak for at du gider påpege det! Det kan helt sikkert formuleres mere intelligent.

Husk at anbefale siden til alle jeres bekendte ;)

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker shop.

Men jeg er ude for et alvorligt problem. Når jeg efter kurven trykker "bekræft order" og derfor forventer at komme til betalingssiden, ja så sker der ikke noget. Ved ikke om det bare er mit net og pc der ikke kan klare det, men den loader bare og kommer ingen steder. Rimelig skidt problem, bliver hvert fald svært at få ordre i hus :)

Håber du får styr på det :)

Ung iværksætter med store drømme

Tilmeldt 7. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Fra  LuxWear Danmark Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc C, tak for at du gider bruge lidt af din tid på os. Kan du evt give mig noget mere info om det du oplever (fx hvilken enhed du surfer fra), det vil nemlig være klart nemmest for os at arbejde på fejlen (hvis der er en?) hvis vi kan replikere den :)

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc C det må være dit internet for det virker fint her.

Jeg ville dog ændre i landende, så det kun er Danmark, der kan vælges. Jeg går ud fra at i kun sender til danmark pt? Og så ville jeg også fjerne feltet med stater :)

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)