Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets kontorstole Københavnsområdet (hvor henne?)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Hvor går man hen for at prøve nogle kvalitets kontorstole - jeg mener altså ikke ikea, ilva eller kvickly ?

Jeg mener heller ikke Arne Jacobsen eller lign. - jeg mener bare kontorstole fremstillet af folk som har haft KVALITET for øje i stedet for udelukkende pris.

Et sted hvor man kan prøve nogle forskellige modeller.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kontakt Henrik Strauss (kig evt. på www.henrikstrauss.com.

De er ved at udvikle en ny møbelserie, hvor der hverken er sparet på designet eller kvaliteten!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg er igang med at åbne min ny web shop, med kontormøbler.

Jeg vil godt komme med en stol til dig, hvor du kan kvit og frit bruge den i 14 dage. Du kan vælge at købe den eller sige nej tak.

Dit indlæg passer mig perfekt, da jeg skal bruge nogle præferencer fra med aminoer inden lanceringen. Plus vores varer sortiment er lige det du søger, nemlig value for money.

håber jeg høre fra dig.


mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du slog mig på stregen Jacob!

Jeg kan kun anbefale office2go, vi har købt 8stk Younico derfra, og er meget glade for dem.

Derudover kan vi rigtig gode lide at de er i forskellige farver - det giver lidt ekstra liv på kontoret.

Håber du finder nogle gode stole :)

Venligst,
Bjarke

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vi er igang, så har jeg været ude hos office2go og se hvad de har på lageret. Det er super god kvalitet, men samtidig rigtig gode priser. Jeg endte med at købe alt til mit kontor hos office2go!

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Nu skorter det jo ikke på tilbud kan jeg se. Men du skal være velkommen i Herlev. Vi har 1000 kvm showroom og har stole fra 995 kr op til "Arne Jacobsen". Så der er rig mulighed for at pøvesidde stole i de forskellige priskategorier.

Jeg har lige fået en sending kontorstole fra vores lager, der enten er fejlbestillinger eller har været ude en tur som prøvestole. Dem skal jeg af med!!! Jeg har ikke fået taget billeder og lagt dem på nettet, men se forbi, så finder vi en skarp pris. Nedenfor er der et link til det vi sælger mest af.  

http://www.movement.dk/products/kontorstole.aspx

Hvis der er andre der læser med. Så ligger jeg inde med mængder af returvarer og udstillingsvarer jeg skal have afsat. De er ikke kommet på shoppen endnu. Men det er alt inden for kontormøbler. Så tag fat i mig hvis i skal have et super tilbud på lækre møbler til en fair pris. vi har også lager og distribution i Horsens. Så vi dækker hele landet hvis det et. skal leveres. Se et lille udvalg her.

http://www.movement.dk/products/tilbud.aspx

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)