Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Så blev det min tur til at få feedback på mit arbejde. 

Jeg har bygget dette 'landing page' op, for at folk kan tilmelde sig nyhedsbrevet, inden webshoppen lanceres. Jeg håber i vil give lidt feedback på hvad jeg evt. kunne gøre bedre, for at evt. tiltrække flere til at tilmelde sig, og om der noget der skal ændres. Og om i har forslag til hvor der kunne være lidt mere call to action

Her er adressen: http://www.tilmelding.istickers.dk

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mortada Sarheed:
Jeg håber i vil give lidt feedback på hvad jeg evt. kunne gøre bedre, for at evt. tiltrække flere til at tilmelde sig, og om der noget der skal ændres. Og om i har forslag til hvor der kunne være lidt mere call to action

Du kan jo starte med at flytte tilmeldingen op over fold. Og sætte det mere i fokus, for lige nu forsvinder det bare i mængden af tekst.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mortada.

Synes imidlertid ikke der er den store fokus på nyhedsbrevet i sig selv. Der er ikke noget der drager øjet hen til "tilmeld-knappen"og får lyst til at tilmelde sig.

Yderligere ville jeg nu gerne vide mere om, hvad jeg ellers skriver mig op til med nyhedsbrevet. Vil der løbende komme information om webshoppen? Hvilken information vil blive serveret?

Og sidst men ikke mindst, så bør ordlydenformentlig ændres ved teksten om nyhedsbrevet.
Der står eksempelvis "Vi lover..." - Det er altså ikke særlig pålideligt som kunde at se fra en virksomhed.
"Vi vil sende en mail..." bør i stedet ændres til en mere professionel tekst, der beskriver hvordan forløbet vil blive når I lancerer webshoppen og kunderne derved vil modtage deres sticker.
Hertil skal måske også nævnes, om kunderne har mulighed for selv at vælge deres sticker eller om de får et tilfældigt.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mortada,

Siden er i sig selv fin nok, dér er massere information om jer, og jeres koncept - Hvilket er meget fint. 

Men hvis visionen er at få folk, til at tilmelde sig nyhedsbrevet er dét en ommer. Nyhedsbrevet er lidt gemt væk, og man skal scroll'e længere ned på siden, før man ser dét - Dertil er tilmeldingsboksen ikke den største. Men jeg synes at ''Gratis stickers'' fungere super godt, det tager ens opmærksomhed, og leder en hen til nyhedsbrevet, så thumbs up for dét. 

- Jeg kan se at du har lavet siden med Weebly, hvilket ikke sender det mest professionele tegn. Når man hopper ind på hoveddomænet (istickers.dk) kommer man ind på en Wordpress side, hvorfor laver du så ikke bare tilmeldingssiden på hoveddomænet, og ikke en undermappe? 

Men ellers et godt stykke arbejde, som du har lavet! 

Held og lykke med dit projekt! 

Mvh, 

Frederik 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en fin side, lidt synd at dine symboler ikke er med gennemsigtig baggrund, så der er en hvid boks udenom..
Og er vi så ikke snart kommet videre end blot at slå sig op på "vi VIL være billigt" (er i en del af Elgiganten eller hvad)?
Er der efterhånden ikke andre værdier som er vigtige, f.eks at i har super fede designs eller lign mere troværdige budskaber?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, tusind tak for jeres input, jeg har nu ændret det lidt. Håber i vil tage et lille kig forbi hjemmesiden igen. 

http://www.tilmelding.istickers.dk

Frederik Stokholm: Problemet ligger i at jeg gerne vil have en landing page, hvor jeg kan skaffe nogen nyhedsbrevs læsere, og imens arbejde på Webshoppen. Jeg kan jo ikke både have webshoppen og landing page på hoveddomænet..  

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, lille input herfra..
Jeg tror i arbejder på højtryk og ikke "højt trykt" og skriv selvfølgelig, ikke "selvfølgelige"

Håber i får en masse læsere.

God aften,

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser umiddelbart okay ud. Men prøv at fokusere mere på at overbevise folk om hvorfor de skal tilmelde sig dit nyhedsbrev. Der skal være nogle godter, som du kan definere - de færreste gidder at tilmelde sig dit nyhedsbrev for at holde sig opdateret på hvordan shoppens status er. Ved godt, at du nævner noget omkring godter, men der skal meget mere fokus på dette, og du skal definere noget helt klart.
Held og lykke!
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mortada

Jeg synes, som de andre, også at der er for meget tekst i forhold til at det er en landing page der skal få folk til at skrive sig op til nyhedsbrevet. I min verden bør der bare være et kæmpe felt midt på siden hvor man kan skrive sig op - og så skal alle informationerne og de lange tekster begrænses mest muligt, så det kun lige er en kort overskrift der fanger blikket, og en kort beskrivende tekst, der evt. kan udvides hvis man vil læse mere. På den måde "bombarderes" øjnene ikke af informationer, og du får lettere ved at styre dine gæster ind på de informationer du synes de skal læse først.

Du er også nødt til at have mere fokus på stavning og formuleringer. Der er nogle stavefejl, som ikke er så pæne, og der er et par tastefejl rundt omkring. Det er ekstremt vigtigt, når du har en forretning, at du INGEN stavefejl har - det sender nogle meget negative signaler. Få evt. en god ven til at læse det hele igennem, og lad ham rette de sætninger, som er forkerte.

Held og lykke herfra :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 12. Apr 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mortada,

Mange dygtige folk har allerede budt ind med forslag til forbedringer, så jeg vil kun nævne det, der springer mig mest i øjnene umiddelbart; Korrekturlæsning er og bliver et MUST, såfremt du ønsker at fremstå seriøs og professionel. "Nyhedsbrevs læsere" virker, idiomatisk set, ikke optimalt. Det ligger én besværligt i munden, mens det lyder ufatteligt søgt. Måske du skulle overveje at anvende "læserne af vores nyhedsbrev" i stedet. Det lyder ikke blot mere naturligt, men highlighter også netop dén komponent, som alle kunder ønsker at have fokus på først; dem selv!

Selvom siden ikke ligefrem emmer af voldsomt utilgivelige stavefejl, er der en del sætningskonstruktioner, der kunne trænge til lidt finpudsning. Du kan eventuelt prøve at læse dine tekster højt; det giver ofte et bedre indblik i, hvordan helheden fremstår :-)

Al held og lykke med projektet!

Mvh. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)