Jeg kommer nok ikke helt til Horsens, men bilen fik en gang dampbehandling for et par måneder siden af én af dine kollegaer i Lyngby. Det var første gang jeg havde prøvet det, men jeg blev virkelig imponeret! Især den indvendige rengøring er super-lækker! Jeg kan virkelig VIRKELIG anbefale at man prøver sådan en damprens dér.
Eneste problem var at rattet lige pludselig var så rent og glat, at jeg ikke længere kunne cruise-styre med én hånd :)
Glad for at høre, du har været tilfreds med det. Det nemlig noget man skal se med egen øjne før man skal tro det, da det svært at tro ved KUN brug af DAMP og INGEN kemikalier bilen kan blive så ren
Det nemlig rigtig Troels. Det er det der så unikt ved denne her maskine. Dens dampkraft kan trænge ind over alt og igennem alle små steder uden at skade det og med microfiberkluderne kan lakken ikke ridses :)
Det er GULD-VASK for alle pengene og den mest ridsfri måde at vaske en bil på :)
Hej tillykke med dit firma, og tak for din historie.
Et lille tip til dit slideshow på din hjemmeside. Sæt farten lidt ned på billedeskift, da man ikke når at se detaljerne i forskellen på det gode arbejde der er udfært. Måtte sidde flere gange og klikke tilbage og pause for rigtigt at se forskellen i de smukke detaljer du har udført.
Få lige en pro websdesigner til at kigge din side igennem, der er nogle småfejl hen ad vejen, mest grafisk som ikke ser så super godt ud, men det er nu kun detaljer. Ellers top dollar :)