Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Filmanmelder søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der gemt en filmanmelder væk i dig, så skriv til mig. 
Du kommer gratis i biografen og dermed skal du lave en anmeldelse af den film du lige har set. Der ikke mere du skal.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mit navn er Andreas, jeg er 23 år og er lige blevet bachelor fra CBS i International Business og skal læse Applied Economics and Finance efter sommeren. Jeg elsker at se film og har flere gange skrevet user reviews på IMDB.. Jeg kunne sagtens være interesseret i dette.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder meget interessant! Mit navn er Jan, og jeg afslutter min HTX-eksamen i Odense i denne måned. Jeg har ingen professionel erfaring, men jeg har tidligere skrevet en del filmanmeldelser som frivillig fagredaktør for det nu lukkede ungdomsmagasin MAGASENSE. Du kan finde alle mine anmeldelser på følgende linkhttp://magasense.com/profil.php?navn=Jan%20Nikolajsen&byline_id=27 

Jeg vil dog også gerne lige mere om hvad du søger, og hvem vi skal skrive for? Hvor stor er arbejdsbyrden?

Tilmeldt 17. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at blive filmanmelder. Jeg elsker film og elsker at gå i dybden med dem efterfølgende.

Jeg er 16 år og bor i Assens, men går i skole i Odense.

Skriv gerne hvis jeg er en mulighed

Hilsen Annesofie

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes det lyder rigtig spændende, og håber at du vil kontakte mig omkring denne stilling.
Jeg er en pige på 19 år, som ser alle slags film, og med et kritisk øje. Jeg oprettede for nyligt et bruger på Kino, så jeg kunne begynde at skrive mine anmeldelser om de film, jeg ser.

Det kunne være super fedt at forsøge sig som en rigtig filmanmelder og få lov til at se alle de nye film! Så jeg håber, at jeg vil høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)