Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SU/Arbejde

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er studerende og er dermed på SU. Ved siden af SU må man tjene et vidst beløb (ca. 100.000). Dette beløb tjener jeg allerede, så skal jeg arbejde mere, kommer det til at gå ud over min SU.

Jeg har gennem en længere periode gået med tanken om, at blive sælger af et produkt. Mit spørgsmål er så, om det er muligt at lave en eller anden løsning, hvor jeg stadig kan få SU og behold mit nuværende job, samtidig med jeg sælger et produkt?

Kan jeg oprette et enkeltmandsfirma, hvor alle omkostninger/indtægter ved køb/salg bogføres, så det ikke har indflydelse på min SU/alm. job?

Glæder mig til at høre fra jer :)

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe?

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså det kan du reelt godt, det blir lidt omstændigt for dig, men du skal oprette et enkeltmandsfirma og gøre brug af en vis ordning, så du ikke, med det samme, skal betale skat af overskuddet.
Men det kommer du jo så til efterfølgende (og hvis du så stadig er på SU, har du altså bare udskudt problemet.)
Du kan også oprette et APS..

Sagt med et alvorligt glimt i øjet:
Måske det var en ide, at betale som du skal, i stedet for at nasse på samfundet, hvis du kan tjene nok til at klare dig selv? ;-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svaret :)