Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rygeshop? Dødt marked?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er en Rygeshop et dødt marked, Altså El Cigar.

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil overveje det meget kraftigt, det er et meget mættet marked i øjeblikket :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg mene, Tror ikke du har den store chance, Men du kan vel altid prøve

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan da prøve smide en PM til "Remoulade Rikke" herinde, hun har for kort tid siden lanceret adamp.dk ... Vil dog også mene at det er et marked med utrolig mange shops på.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek pinkmule.com og se hvem du kan være op imod .. Men hvorfor ikke prøve alligevel og gør det de andre mangler :)

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal banke de andre, skal du være bedre på mindst én parameter. Pris, udvalg, levering, service, whatever.

Hvis du er - go go go!

Hvis ikke - go home!

Stick out tongue

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliver!

Jeg vil ikke sige at det er et dødt marked. Men det er ved at være godt mættet, så det er svært at komme ind som ny forhandler på markedet. Derudover, har der på det seneste været priskrig på markedet, så avancen er faldet en del ift. fra et års tid siden. Man begynder at kunne sammenligne E-cigaret markedet med markedet for iPhone accessories - utallige udbydere og lav avance.

Men hvis du tænker at du kan skilde dig ud, så giv det da et skud. Vi har også en B2B-afdeling, hvis du er interesseret i en billig start.

Som Halfdan nævner så har min partner Rasmus og jeg haft succes med vores side Elekcig.dk som forhandler E-cigaretter og E-væske. 

Fortsat god weekend ;-)


 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis dit setup er bedre og anderledes end de andre på markedet, tror jeg klart der er en chance, ellers glem det, hvis planen er almindelige beskrivelser med 2 linjer.

Kunderne skal have hjælp på siden. Det er ihvertfald en af de ting jeg har lagt mærke til på mange damp sider. De har en masse varer, men man aner ikke hvad de taler om. Mange skriver det i et sprog, der er skrevet til folk der har erfaring med det.

Jeg gik fra at ryge 30 cigaretter om dagen til kun at ryge damp de sidste 4 måneder, men syntes det var svært at finde ud af, hvad jeg havde behov for til mit forbrug, og gennemskue hvad jeg skulle bruge. Jeg endte med at købe i den shop der var bedst til at forklare hvad de enkelte produkters forcer var, og hvorfor jeg skulle vælge det ene frem for det andet.

Efter et stykke tid, finder man ud af hvad de enkelte ting er og hvad de betyder, men kan du komme ind og lave en guide på siden der hjælper med at finde det de har behov for, vil der være en masse nye købere der handler hos dig og ikke surfer videre rundt til andre.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)