Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på kontorstole ønskes :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Vi skal til at udvide sortimentet af kontorstole. Vi har godt styr på kontorstole til professionelle - dvs. til Erhverv hvor folk sidder ned 6+ timer om dagen. 

Men vi har også en øget efterspørgsel fra private - til hjemmekontoret osv. Derfor vil jeg meget gerne have DIN feedback på følgende modeller:

1) LUX kontor / lænestol

2) MASSAGE kontorstol. 6 punkts massage. 2 i ryg, 2 i lænd, 2 i ben

FYR LØS - vil de være et godt supplement eller er det for niche agtigt?? :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligner et par stole, som man kunne falde i søvn i.

Hvad er prislejet?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Hvad er prislejet?

Det ved jeg ikke endnu - så langt er vi ikke nået endnu he he...

De bliver ikke Ikea billige, men til at betale - omkring 2000 vil jeg tro

Mvh

Morten

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder, i mine nærige ører Big Smile, som en OK pris. Og de ser jo rigtig lækre ud.

Så skal de bare proppes ind i et lækkert udstillingslokale så folk kan komme og se og prøve dem Wink

 

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,


Især det sorte ser vildt godt ud...! :) Og til omkring 2000,- "hvis i lander på den pris", så skal det da nok rykke...


Tobias 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Fru Hartmann

Nope - folk skal sgu helst købe online, så der må tages nogle gode billeder i stedet :)

@ Tobias.

Tusind tak :) Jeg synes også selv den ser super komfortabel ud :))

Hilsen Morten

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den første ser godt nok lækker ud - og hvis I regner med 2000,- er det jo heller ikke en særlig dyr stol - selvfølgelig kun hvis den er så lækker, som den ser ud! :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Den øverste stol er ret fed, men den nederste med massage er jeg personligt ikke til, men der kan da nok sælges "et par stykker" :-)

Ang. prisen, hvis i kan få den øverste til at koste 2000,- så er i ret godt begyndt.
- Fra min fortid i JYSK solgte vi da nogle stykker af de dyre (dyreste kostede 2000,- og så bud til 1000/1200,-) De solgte jo bedst på tilbud, men der røg også nogle stykker til normalpris :-)

Massagestole er ikke heeelt ude i hegnet, men jeg tror man skal passe på prisen, den må ikke være meget dyere end dem uden - mit bud er 2500-3000,-

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Leo

Tusind tak. Jeg synes også den ser lækker ud, men jeg har også kun set billedet, så det hele er jo lidt usikkert :=) Men det er jo en god start....

@ LampeGuru

Tak for din feedback. Vi skal helst ikke ned i et prislejde som minder om Jysk - vores strategi er nok en smule anderledes, selvom det givetvis ligger en kæmpe volumen i det segment. 

Mht. massagestolen, så kunne jeg forestille mig at den ville tiltrække mange privatpersoner med hjemmekontor. Måse den lidt ældre målgruppe - 40+? Men da jeg aldrig selv har set noget lignende i DK så er det godt nok en svær en....

p.s. kan du anbefale en god skrivebordslampe der giver en masse lys?? Er denne god http://www.lampeguru.dk/herstal-pulz-led1-0-cube-bordlampe.html

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)