Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 10 ud af 76 (758 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt mig at tilmelde mit site (en af dagene), som er under opbygning. Jeg ejede domænet i et år fra 2011-2012, hvorefter jeg droppede det, fordi jeg ikke havde tid til at opdatere det. Jeg købte det så igen for et par måneder siden, fordi jeg blev interesseret i affiliate. Der har intet været på domænet yet, så jeg starter helt fra scratch som alle andre. Jeg har lidt efter lidt lavet lidt på siden, og nu er den snart klar til at få decideret indhold. Jeg håber, at jeg bliver godkendt, selvom jeg on-off har ejet domænet!

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:

mbsp:

Så fik jeg også tilmeldt mig:) med Fashionbazaren.dk

God arbejdslyst til alle.

Mvh

Jo tak og i lige måde :)!

Tør man spørge, hvorfor dit logo er 'nexus' i stedet for navnet på hjemmesiden?

-Mads

@ Mads Grønlund
Det er bare det theme jeg  lige tester :) - overvejer flere themes men skal lige have valgt et.
Jeg er ikke 100 % tilfreds med Nexus themet - derfor har jeg ikke justeret det endnu.
Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Per Allerup:

Jeg har kastet mig ind i kampen - Denne gang i nichen for sundhed, vægttab, motion og den slags.

Sitet er så småt ved at være klar - Den store udfordring bliver som altid det s..... indhold. Kig forbi: Fitz.dk

Det er en fin niche, men et råd herfra er at have tænkt godt over hvordan du vil tjene penge på slankekur søgninger. Jeg taler af erfaring herWink
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Held og lykke til alle sammen!

Jeg deltager selvfølgelig med Sexviden.dk, og det er ikke for de mindste Wink

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Held og lykke til alle sammen!

Jeg deltager selvfølgelig med Sexviden.dk, og det er ikke for de mindste Wink

Glæder mig til at se hvordan du vil lave linkbuilding til denne side.

Jeg har selv et affiliate site med sexlegetøj (siden er ikke helt færdig endnu) men den er jeg sgu ikke helt sikker på hvordan jeg vil lave linkbuilding til. 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kiggede jeg med på sidelinien sidste gang, og har siden haft lyst til at kaste mig ud i affiliate, men har ikke fået taget mig sammen endnu.

Tror jeg benytter det her, til at give mig i kast med det - man lærer tingene bedst på den hårde måde jo ;-)

Skal bare have fundet ud af hvad for en niche jeg vil prøve mig frem inden for, men det er helt sikkert min store udfordring! Synes det er umuligt, at finde og bestemme sig for noget fornuftigt :S

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:
Det er en fin niche, men et råd herfra er at have tænkt godt over hvordan du vil tjene penge på slankekur søgninger. Jeg taler af erfaring herWink

Jeg har da gjort mig mine tanker - Men vægttab er kun en lille del af det. Det vil i lige så høj grad være jagt på forskelligt longtail relateret til produkter.

Men erfaringen fra de sidste par omgange viser jo, at det helt klart er indenfor fashion at pengene ligger. Det magter jeg bare ikke at skrive om. Så hellere en værdig taber :D

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Allerup:

Men erfaringen fra de sidste par omgange viser jo, at det helt klart er indenfor fashion at pengene ligger. Det magter jeg bare ikke at skrive om. Så hellere en værdig taber :D


Hahaha, jeg kunne ikke være mere enig.

Iøvrigt så tror jeg vi næsten samme koncpet i tankerne, men jeg ved bare ikke om jeg deltager denne gang.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:
men jeg ved bare ikke om jeg deltager denne gang

Jeg ved heller ikke, om jeg retter et stort antal russiske links med Linkjuice.dk.

Det må tiden jo vise..

;-)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Side 10 ud af 76 (758 indlæg)